Blanco Svart 21.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2005 Er vi i Kvinnherad et sted? Rosendal?ikke langt unna nå Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Blanco Svart 21.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2005 Gudene ble ofret til her, og ingen skulle tru at nokon kunne bu her. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Skipper Worse Svart 21.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2005 Ser vi nordover mot Lukksundet, kanskje? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Blanco Svart 21.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2005 du våknet nå? Helt korrekt. Tatt fra Husnes, sett nordover mot Lukksundet og Hovlandsnuten(til venstre). Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
JanB Svart 22.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2005 Endeleg har denne tråden tatt turen vestover igjen. Men kor er dette? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
SveinHa Svart 22.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2005 Endeleg har denne tråden tatt turen vestover igjen. Men kor er dette? Stygglenge siden jeg har vært der men kan det være Jondal? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
At-le Svart 22.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2005 Endeleg har denne tråden tatt turen vestover igjen. Men kor er dette? KINSARVIK At-le Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 22.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2005 Kan det være Austevoll? Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 22.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2005 Skånevik Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
JanB Svart 22.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2005 Skånevik Bingo, Blanco! Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Gunga Din Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 Hvor har vi förtöjd denne gangen da ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 God jul til deg og dine Gunga Din. Men havnen er det værre med. Det ser ut som om du er i Danmark og de 2 måsarna seier kansje nokke. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gunga Din Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 God jul til deg og dine Gunga Din. Men havnen er det værre med. Det ser ut som om du er i Danmark og de 2 måsarna seier kansje nokke. God Jul själv W-945 ! det er Danmark......... og måsarna o kunstverket kan ju vara til hjelp................. det er en litt ovanlig havn, kansje ikke så velbesökt o känd ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 det er Danmark......... ????? Limfjorden?????? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 ????? Limfjorden?????? Nix....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
BØRTE Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 Gjestehavna i Hou. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 Her gjelder de vanlige regler for at medlemmer som bor innenfor en rimelig avstand må vente litt med å svare. For andre vil dette være en julenøtt. Jeg har merket meg at diskusjonen ofte konsentrerer seg om bilder fra Den Indre Krets, men forsøker meg nå som førstegangsbidragsyter i denne sammenhengen. To tips: 1. Det er ikke bare de store byene som kan ha det. 2. Svaret ligger til venstre i bildet Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Fenix Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 Jeg aner ikke hvor dette er (trolig ikke på min kant av landet), men det var et nydelig bilde. Litt Hertervig-inspirert, vil jeg si... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 (redigert) Jeg har merket meg at diskusjonen ofte konsentrerer seg om bilder fra Den Indre Krets, men forsøker meg nå som førstegangsbidragsyter i denne sammenhengen.Veldig hyggelig at flere bidrar. Flott bilde - for meg minner det om Sverige - i fjorden opp mot Uddevalla, faktisk litt etter at man har rundet sørover rett før nye E6 brua Redigert 25.Desember.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 Bur truleg for nært til å kunna svara, men eg var sanneleg ikkje heilt sikker. Men stemmer det at NN kan vera ei passande forkorting for namnet...? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Lars H. Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Hei. Lenge siden jeg har lagt inn noe nå, men hvor ligger denne tyskeren med sin parabolantenne i solnedgangen? (Elg i solnedgang/parabol i solnedgang) Tips, her finnes det et Systembolag. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Laholm Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Hertevig er ikke noe dumt tips, han ville likt seg meget godt på den turen i går da bildet ble tatt. Men han måtte nok ha beveget seg noe nord for sitt vanlige domene! NN ligger ikke så langt unna, så jeg venter mer allment kjent angivelse før jeg senere i dag legger inn et bilde som bør få flere til å kjenne seg igjen. Tipset om at løsningen finnes ved å se nøye på venstre siden av bildet kan hjelpe. Men i dag ligger isen sånn at jeg lar noen andre teste ut ishuden før jeg går ut. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Sebaldus Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Her gjelder de vanlige regler for at medlemmer som bor innenfor en rimelig avstand må vente litt med å svare. Får holde munn en stund til da...Dette var jo nærmest fra min gamle stuedør! Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Lars Hertevig oppvokst i Rogaland. Altså skal vi nordover mot Stord - Bergensområdet ?? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Mens noen er på Vestlandet, får andre prøve oss på denne: Nikita kan ikke delta her! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.