Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Endeleg har denne tråden tatt turen vestover igjen.

Men kor er dette?

Stygglenge siden jeg har vært der men kan det være Jondal?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Bilde

Her gjelder de vanlige regler for at medlemmer som bor innenfor en rimelig avstand må vente litt med å svare.

For andre vil dette være en julenøtt. Jeg har merket meg at diskusjonen ofte konsentrerer seg om bilder fra Den Indre Krets, men forsøker meg nå som førstegangsbidragsyter i denne sammenhengen.

To tips:

1. Det er ikke bare de store byene som kan ha det.

2. Svaret ligger til venstre i bildet

Laholm

Jeg har merket meg at diskusjonen ofte konsentrerer seg om bilder fra Den Indre Krets, men forsøker meg nå som førstegangsbidragsyter i denne sammenhengen.

Veldig hyggelig at flere bidrar. Flott bilde - for meg minner det om Sverige - i fjorden opp mot Uddevalla, faktisk litt etter at man har rundet sørover rett før nye E6 brua Redigert av Bitteliten (see edit history)

Hei.

Lenge siden jeg har lagt inn noe nå, men hvor ligger denne tyskeren med sin parabolantenne i solnedgangen?

(Elg i solnedgang/parabol i solnedgang) Tips, her finnes det et Systembolag.

Bilde

Lars H. :sleep::sleep:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hertevig er ikke noe dumt tips, han ville likt seg meget godt på den turen i går da bildet ble tatt. Men han måtte nok ha beveget seg noe nord for sitt vanlige domene! NN ligger ikke så langt unna, så jeg venter mer allment kjent angivelse før jeg senere i dag legger inn et bilde som bør få flere til å kjenne seg igjen. Tipset om at løsningen finnes ved å se nøye på venstre siden av bildet kan hjelpe.

Men i dag ligger isen sånn at jeg lar noen andre teste ut ishuden før jeg går ut.

Laholm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...