B-P-Nimbus 350C Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Det er noe Vestfolskt over de svabergene, Astor... eller???? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Det er noe Vestfolskt over de svabergene, Astor... eller???? Da må jeg svare: -eller? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 .....Østfolskt.Selfølgelig. Men det ser iallefall ut som om du har kommet deg ut av brakkvannsonen i inndre oslofjord.. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Helt riktig! Kommet meg gjennom Mossekanalen og sørover.......... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
BEG Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Mens noen er på Vestlandet, får andre prøve oss på denne: Jeg foreslår Gjetø. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Laholm Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Og for oss på vestlandet gjelder ganske riktig at man skal til Bergensområdet. Dette bildet er et "give-away" til mange medlemmer, viser detaljen til venstre i det forrige bildet som skulle være det som gir svaret. Tatt i går, i likhet med det andre bildet. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Gunga Din Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 (redigert) Gjestehavna i Hou. Helt rett BÖRTE ! O velkommen til Baatplassen, ser att det er ditt förste inlegg! kunstverket består av 2 itusågade fiskebåter + några måsar ! Hou har en liten fin havn, dock er vel ikke byn världen koseligaste! her kan ni lese mer.... http://www.sejlerens.dk/havneinfo.asp?HavneID=1185 Redigert 26.Desember.2005 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JanB Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Og kunstnaren denne gong er ikkje Hertervig men Arne Mæland (eller tek eg feil?). Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Laholm Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Ikke helt riktig, Arne er vel senior, mens dette er laget av hans sønn (du får rette meg hvis jeg tar feil!) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
JanB Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Eg veit ikkje. Her er eg på usikker grunn. Men me er nok i same sund, - for å seia det slik... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Astor Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Jeg foreslår Gjetø. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
GeirFrode Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Mens noen er på Vestlandet, får andre prøve oss på denne:Kan det være Hankøhavna? Dvs den bukta på sydvest-siden av Hankø?? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Kan det være Hankøhavna? Dvs den bukta på sydvest-siden av Hankø?? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Blanco Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Eg veit ikkje. Her er eg på usikker grunn. Men me er nok i same sund, - for å seia det slik... Denne kjører jeg forbi hver gang jeg skal fortøye. Del av et friområde tilhørende Bergen og Omland F. Populær badeplass. Kjent båtbygger tvers over. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Blanco Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 her er en ny en fra vestpå: Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Mens noen er på Vestlandet, får andre prøve oss på denne: Første innfall var Hvaler her. Men jeg er ikke lokalkjent på øyene Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Hei Astor Det kan se ut som søndre havna på Lauer, litt ukjent vinkel........ Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Hei Astor Det kan se ut som søndre havna på Lauer, litt ukjent vinkel........ Helt rett! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
prin435 Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 (redigert) Jeg er imponert over detaljkunnskapen til enkelte. Er det noen som vet hvor dette er? Redigert 26.Desember.2005 av prin435 (see edit history) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Jeg er imponert over detaljkunnskapen til enkelte. Er det noen som vet hvor dette er?Første som datt ned i RAM minnet mitt var Akerøya - ser ut som sundet vest for øya Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Du må lenger syd. Du har garantert vært der. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Du må lenger syd. Du har garantert vært der.Hm - garantert vært der...Mellom Grebbestad og Tanumstrand er neste som slår meg. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Blanco: Nordhordland? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
vannoverallt Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Havfrue på land, strøno, askvik ??? Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 26.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2005 Hm - garantert vært der... Mellom Grebbestad og Tanumstrand er neste som slår meg. Du er innenfor rekkevidde. Legg merke til brygga bak båten og stranda på v. side. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.