CB. Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Skipet, er det slagentangen ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Bitteliten Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg? Jeg synes at øya rett foran skipet ligner på Eldøya i Rygge - dvs nordlige del av Larkollensundet. Logikken med båten der er at tankanlegget til Rygge Flystasjon har påfyllingskai der. Selv har jeg aldri sett det i bruk Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Hender at en slik en ligger på tvers i Østerelva (FR.STAD), men ser ikke ut som denne er der eller? Kambo Skipet, er det slagentangen ? Jeg synes at øya rett foran skipet ligner på Eldøya i Rygge - dvs nordlige del av Larkollensundet. Logikken med båten der er at tankanlegget til Rygge Flystasjon har påfyllingskai der. Selv har jeg aldri sett det i bruk Den ligger i et godt trafikkert område. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Den ligger i et godt trafikkert område. Jeg traffikkerer der rett som det er jeg Og Coronet 27 ligger rett ved i Årefjorden vet du -så da blir det fort trafikkert der Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Er vi på Drammensida Astor. Det ligger en større båt rett nord for Svelvik? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
CB. Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Jeg tenkte plutselig på Storsand men der går neppe slike skip.... Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
avsluttet Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 (redigert) Forus? ..mulig Gansfjorden er smalere, men ligner litt Redigert 17.Januar.2006 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Utenfor Oscarsborg(Håøya) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 (redigert) slettet Redigert 17.Januar.2006 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bonus Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 (redigert) Utenfor Norsk Spesial Olje på Kambo ???? Red: Astors nøtt Redigert 17.Januar.2006 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Jeg traffikkerer der rett som det er jeg Og Coronet 27 ligger rett ved i Årefjorden vet du -så da blir det fort trafikkert der Er vi på Drammensida Astor. Det ligger en større båt rett nord for Svelvik? Jeg tenkte plutselig på Storsand men der går neppe slike skip.... Helt riktig. Dvs at skipet svinger inn mot Sætre. Det kommer gjennom sundet mellom Håøya og Oscarsborg. Forus? ..mulig Gansfjorden er smalere, men ligner litt Utenfor Oscarsborg(Håøya) Helt riktig! Utenfor Norsk Spesial Olje på Kambo ???? Red: Astors nøtt Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Hvor er vi nå? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Halden Gjestehavn Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Hulda Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Vi er bak rumpa på Laila. Du kunne ikke spandere noe mer? Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Horten? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Vi er bak rumpa på Laila. Du kunne ikke spandere noe mer? Horten? Den var lett. Laila er genert, derfor kun et blikk på rumpa. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 En til før leggetid. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gerhard Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 En til før leggetid. Holmsbu spa hotell ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Januar.2006 Del på Facebook Svart 18.Januar.2006 Holmsbu spa hotell ? Gerhard Riktig! Et fint stoppested for de som er på disse trakter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gerhard Svart 18.Januar.2006 Del på Facebook Svart 18.Januar.2006 Jeg var heldig med den. Jeg var der for første gang på fredag. Hvordan er det å komme dit med egen båt (om sommeren)? Det var mange plasser, men det meste så ut til å være reservert. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 18.Januar.2006 Del på Facebook Svart 18.Januar.2006 (redigert) Slettet innlegget selv..... Redigert 18.Januar.2006 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Avmønstret4 Svart 19.Januar.2006 Del på Facebook Svart 19.Januar.2006 Det er et forba..... møkk.... sted å ligge Det rev å slet i fortøyninga når jeg lå der sist, pga mye båttrafikk og at det blåste fra sydvest + forb. store båter fra Drammen som lager mye bøljer Og meget høy "vise seg fram" faktor Ellers er det et meget flott sted med godt øl....... Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Januar.2006 Del på Facebook Svart 19.Januar.2006 Jeg var heldig med den. Jeg var der for første gang på fredag. Hvordan er det å komme dit med egen båt (om sommeren)? Det var mange plasser, men det meste så ut til å være reservert. Gerhard De har et antall gjesteplasser til rådighet. Som det nevnes så lager skipstrafikken til og fra Svelvikstrømmen mye bølger. De har en bølgedemper rundt anlegget som tar det meste. Ingen vits å ligge utenpå disse. Her må du legge deg inne i havna. Vise seg fram-faktoren er nok tilstede, ja. Men hvem bryr seg? Ville heller ankommet med båt enn å ligge på hotellet. Det er deg som båtmann som skaper miljøet. En kort stopp for deretter å legge baugen mot Holmsbu er tingen. Stedet oser av sjarm. Men de har få gjesteplasser. Det jobbes på spreng for å få utvidet havna med det dobbelte av kapasitet. Da hjelåer det. Også her er det mye å se på. Stedets "Privaten" har god mat og god pils. Vakert er det også der. Holmsbu er vel verdt et sommerbesøk!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 19.Januar.2006 Del på Facebook Svart 19.Januar.2006 Dette burde være et kjent sted for mange. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 19.Januar.2006 Del på Facebook Svart 19.Januar.2006 Fredrikstad Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.