Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Bilde

Kan det være loppa øy

:yesnod::yesnod: Stemmer det. Øverst i bildekanten kan man såvidt skimte Sørøya, og odden man ser lengst til høyre er Mylingen på øya Silda.

Har du vært der?

For de som ikke vet hvor dette er har jeg lagt ved kartlink: http://www.finn.no/kart/?toolMode=3&toolMo...=849069&doAir=0

Her er forresten et annet bilde som de fleste sikkert har sett før, det er tatt på fjelltoppen Reketinden på Loppa i løpet av et døgn.

Bilde

Gikk sist sommer på yttersida av Loppa øy,stoppa under fuglefjellet.Flott plass.

Jeg kan fortelle deg at jeg hadde min største naturopplevelser på yttersida av Loppa i fuglefjellet.

Vi lå med båt 10 meter fra land i Storskaret. Rett over oss talte vi 19 ørner samtidig i luften. Ubeskrivelig følelse.

Like etterpå kjørte vi sakte gjennom flak med 1000'ner av fugler som lå på sjøen. Vi lagde en "gate" gjennom flaket på ca. 50 meters bredde der de dukket under når vi nærmet oss for så å komme opp igjen et stykke bak.

Redigert av Pontius (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...