o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Nå er det på tide å dra tråden vestover igjen, hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Nå er det på tide å dra tråden vestover igjen, hvor er dette? tipper : SOTRA -BRUA? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Astor. Er det Sagbukta på Østsida av "øya" Jeg vet at denne bukta har flere navn. Håøybukta står det vel på kartet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
880 Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Nå er det på tide å dra tråden vestover igjen, hvor er dette? Ikke Sotra, men Askøybroen..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
JanB Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 (redigert) Nå er det på tide å dra tråden vestover igjen, hvor er dette? Det ser ut som Askøybrua, med Florvågøy og Øyarodden i front. Men no er eg snublande nær at Astor-regelen slår inn. Blir den rekna frå heimehamn eller bustad? Redigert 22.Januar.2006 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Astor Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Dette er en vrien en. Populær havn, alltid båter når været er godt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Ikke Sotra, men Askøybroen.....Den kom kjapt (og det var rett) Her er hele bildet Sotrabrua i bakgrunnen Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Her er en til fra vest som er mye værre: Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Er me i Austevoll o.b.lix? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Er me i Austevoll o.b.lix?Nei, so fint e da ikkje i Austevoll Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Her er en til fra vest som er mye værre: Det er i Lindås, jeg har stedsnavnet på tungen, men får det ikke frem. Har visst samme problem med langtidsminnet som o.b.lix har med korttidsminet ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
At-le Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Her er en til fra vest som er mye værre: ikke lang vei fra Mongstad? At-le Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Er me i nærleiken av Rongevær? T.d. Sauøy? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Det er i Lindås, jeg har stedsnavnet på tungen, men får det ikke frem. Har visst samme problem med langtidsminnet som o.b.lix har med korttidsminet ... Langtidsminnet ditt har nok sviktet deg helt. Ikke i Lindås. ikke lang vei fra Mongstad? At-le Dette nærmer seg... Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Er me i nærleiken av Rongevær? T.d. Sauøy?Bingo! Trudde dette var vanskelig, eg? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Bingo! Trudde dette var vanskelig, eg? Det var det. Eg har berre vore der ein gong for to-tre år sidan. Så eg måtte fram med kart og Redningsselskapets gule... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Pontius Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Kan det være loppa øy Stemmer det. Øverst i bildekanten kan man såvidt skimte Sørøya, og odden man ser lengst til høyre er Mylingen på øya Silda. Har du vært der? For de som ikke vet hvor dette er har jeg lagt ved kartlink: http://www.finn.no/kart/?toolMode=3&toolMo...=849069&doAir=0 Her er forresten et annet bilde som de fleste sikkert har sett før, det er tatt på fjelltoppen Reketinden på Loppa i løpet av et døgn. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Det var det. Eg har berre vore der ein gong for to-tre år sidan. Så eg måtte fram med kart og Redningsselskapets gule... Her er stedet i kart Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 (redigert) ikke lang vei fra Mongstad? At-le Hvordan vet du hvor Mongstad er? Er du "skap-stril"? Redigert 22.Januar.2006 av o.b.lix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nb 870 Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Gikk sist sommer på yttersida av Loppa øy,stoppa under fuglefjellet.Flott plass. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Er du "skap-stril"? Du mener, "Bergenser"? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
nb 870 Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 (redigert) Jeg tror du har lagt inn en http for mye Det var kanslje denne Redigert 22.Januar.2006 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
At-le Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 Hvordan vet du hvor Mongstad er? Er du "skap-stril"? Hei. ja jeg bodde 7 år i bergen ca 25 år siden og trives der godt. Nå jeg bor i Oslo. Det var fint båtliv i bergen områder. Egentlig jeg kom fra Harstad. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Pontius Svart 22.Januar.2006 Del på Facebook Svart 22.Januar.2006 (redigert) Gikk sist sommer på yttersida av Loppa øy,stoppa under fuglefjellet.Flott plass. Jeg kan fortelle deg at jeg hadde min største naturopplevelser på yttersida av Loppa i fuglefjellet. Vi lå med båt 10 meter fra land i Storskaret. Rett over oss talte vi 19 ørner samtidig i luften. Ubeskrivelig følelse. Like etterpå kjørte vi sakte gjennom flak med 1000'ner av fugler som lå på sjøen. Vi lagde en "gate" gjennom flaket på ca. 50 meters bredde der de dukket under når vi nærmet oss for så å komme opp igjen et stykke bak. Redigert 22.Januar.2006 av Pontius (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.