baatsman Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Det er helt riktig Gunga, Skagen er normalt lett, prøvde å gjøre det litt vanskelig. Men du knekker alt, Gunga Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 det var en svår bild den förste....sen missuppfattade jag dig trodde att båda bilderna var fra samme stelle Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sira Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Tilhører samme fellesnevner.(øyområde) Kan lett misoppfatte den ledetråden der ja Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
baatsman Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Kan lett misoppfatte den ledetråden der ja Det får jeg ta på min kappe. Meningen var att Fenix som svarte Ekenes, skulle få svaret. Men jeg glemte å sitere han på det. Men dere klarte det for det. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Espen C Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Hvor er dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 pjolter bay? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 pjolter bay? Jeg har ikke hørt om pjolter bay hvor er det Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Rett utenfor risør Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Siden Espentc er fra Østfold tar jeg sansen på å foreslå ......d Ved nærmere ettertanke gjør jeg det ikke likevel- kom til å tenke på Astorreglen - og har jeg rett er jeg inhabil. FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Espen C Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 (redigert) Rett utenfor risør Det er nok ikke riktig Man kan ikke få seg en pjolter her men øl og vin har dem på kafe`n rett ovenfor kaia Det er heller ikke i Østfold. Redigert 14.Desember.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Vil bare legge til at denne Pjolter`n også har en egen "bay"som ligger rett utenfor Kragerø.... Rettere sagt Skåtøy Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Espen C Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Hvor er dette ? Her er et bilde til i fra den samme øya. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Det kunne seut som Bjørkøya mellom Brevik og Langesund Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Det kunne seut som Bjørkøya mellom Brevik og Langesund Riktig den var vel lett for deg som kommer i fra dette området Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 (redigert) Hei. Tror at noen av dere har vært der før. Hvor er dette? At-le Redigert 15.Desember.2006 av at-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Prøver en jeg også........hvor er det? Astor-regeln gjelder selvfølgelig her også: Nei-nei - nytter ikke å høyre-klikke på bildet, og se på "Egenskaper" - bildet heter rett-og-slett BP_RoedtMerke.jpg. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
At-le Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 (redigert) Hei. Tror at noen av dere har vært der før. Hvor er dette? At-le Vet dere hvor er det? Ikke lang vei fra Gøteborrg. Det er øy......lykke videre til..... At-le Redigert 16.Desember.2006 av at-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Vet dere hvor er det?Ikke lang vei fra Gøteborrg. At-le Jeg har sittet og sett på disse bildene lenge. Jeg har vært i de aller fleste havner fra Gøteborg til svenskegrensen. Dette ser veldig kjent ut, men jeg sliter litt...kan det være Skärhamn? Eller en av øyene i Gøteborgsskjærgården..? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 (redigert) Vet dere hvor er det?Ikke lang vei fra Gøteborrg. At-le Njaaa? Er det Karlsten festning vi ser siluetten av i bakgrunnen? Isåfall befinner du deg kanskje på en av øyene i Marstrandfjorden. Kledesholmen, Dyrøn, Åstol? Redigert 16.Desember.2006 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Mulligan Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Skärhamn var også det jeg tenkte på. Men det er lenge siden jeg har vært der. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Jeg har sittet og sett på disse bildene lenge. Jeg har vært i de aller fleste havner fra Gøteborg til svenskegrensen. Dette ser veldig kjent ut, men jeg sliter litt...kan det være Skärhamn? Eller en av øyene i Gøteborgsskjærgården..? Neppe. Det er øy. Njaaa? Er det Karlsten festning vi ser siluetten av i bakgrunnen? Isåfall befinner du deg kanskje på en av øyene i Marstrandfjorden. Kledesholmen, Dyrøn, Åstol? Neppe Skärhamn var også det jeg tenkte på.Men det er lenge siden jeg har vært der. Neppe Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Tillegg.... At-le Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Hei. Så langt syd har jeg ikke vært (har vært til flotte Källö Knippla), men ved å studere kartet, vil jeg tro at det er fra fiskehavnen på Öckerö. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
At-le Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Hei. Så langt syd har jeg ikke vært (har vært til flotte Källö Knippla), men ved å studere kartet, vil jeg tro at det er fra fiskehavnen på Öckerö. Lars H. Hei. Neppe....men nabo fra Kållø knipplla.!!! At-le Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Aha, da må det være Björkö. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.