Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Prøver en jeg også........hvor er det?

Astor-regeln gjelder selvfølgelig her også:

BP_RoedtMerke.jpg

Nei-nei - nytter ikke å høyre-klikke på bildet, og se på "Egenskaper" - bildet heter rett-og-slett BP_RoedtMerke.jpg.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Vet dere hvor er det?

Ikke lang vei fra Gøteborrg.

At-le

Njaaa? Er det Karlsten festning vi ser siluetten av i bakgrunnen? Isåfall befinner du deg kanskje på en av øyene i Marstrandfjorden. Kledesholmen, Dyrøn, Åstol?

Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Jeg har sittet og sett på disse bildene lenge. Jeg har vært i de aller fleste havner fra Gøteborg til svenskegrensen. Dette ser veldig kjent ut, men jeg sliter litt...kan det være Skärhamn? Eller en av øyene i Gøteborgsskjærgården..?

Neppe. Det er øy.

Njaaa? Er det Karlsten festning vi ser siluetten av i bakgrunnen? Isåfall befinner du deg kanskje på en av øyene i Marstrandfjorden. Kledesholmen, Dyrøn, Åstol?

Neppe

Skärhamn var også det jeg tenkte på.

Men det er lenge siden jeg har vært der.

Neppe

Hei.

Så langt syd har jeg ikke vært (har vært til flotte Källö Knippla), men ved å studere kartet, vil jeg tro at det er fra fiskehavnen på Öckerö.

Lars H. :santcheers:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...