Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Eller trykke på sitat teiknet for så å trykke på "legg til svar" og der (inni editoren) står namnet på bilete. Eg hadde altså ingen "skummle" hensikter :wink: Dessutan venta eg med å sei i frå til etter nokon hadde svart for ikkje å røpe noko.

Berre 0 innlegg igjen til eg vert skipper no, så berre kom med fleire falske annklagingar så eg får svidd av eit par innlegg til :lol:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

OK, tipper at du prøver å lure meg så eg svarer alt anna enn Geirangerfjorden :wink: , ser liksom ikkje bratt nok ut.

Hmmm, etter litt betenkningstid gikk du altså ikke på den. Svaret og resonnementet er riktig; det er alt anna enn Geirangerfjorden. Et lite tips til: Tror ingen av BP's medlemmer har vært på båttur her, iallefall ikke i egen båt... Og det må også innrømmes at dette er vel ikke Vestlandet, men litt lenger nord.

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Det må være Gjevilvatnet. Med Norges flotteste sandstrand.

Det er riktig. Dette er Gjevilvatnet ved Oppdal i Sør-Trøndelag. Om vi definerer Møre og Romsdal som en del av Vestlandet så er ikke vatnet så mange kilometer fra grensen mot Vestlandet... Vatnet ligger 6-700 moh. og standa heter Rauøra, eller Costa del Gjevilvatnet.

newspic_26_Rauora-bading.jpg

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...