At-le Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 At-le er vel i båten tenker jeg . Kona tar bildet. Men hvor båten er Hei. Vår båten er nr 2 fra Skiplast. Den er ikke øya, fastland i øst. Første navn er S. At-le Link to post
S/Y EIMY Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 Stemmer det ja Link to post
o.b.lix Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 Ok. På tide med en real utfordring, hvor er dette: Link to post
GeirFrode Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 At-le: Et skudd i blinde: En bortgjemt brygge i/like ved Strømstad..... Link to post
At-le Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 At-le: Et skudd i blinde: En bortgjemt brygge i/like ved Strømstad..... Nei. Ligger i Norge At-le Link to post
Espen C Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 Kan det være på Edholmen? Link to post
Fenix Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 (redigert) Slevikkilen. Redigert 6.Januar.2007 av Fenix (see edit history) Link to post
At-le Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 Slevikkilen. Hei. Helt riktig. At-le Link to post
Skipper Worse Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 Ett eller annet langt bak i de små grå forsøker å overbevise meg om at dette er nord for Litlebergen, Håøya til venstre på bildet? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
o.b.lix Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 Ett eller annet langt bak i de små grå forsøker å overbevise meg om at dette er nord for Litlebergen, Håøya til venstre på bildet? Du er på villspor, har ingenting med litlebergen eller håøya å gjøre... Link to post
Lars H. Svart 6.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2007 (redigert) Fiskebäkskil i Sverige, til styrbord innover mot gjestehavnen. Til babord finnes denne bøyen! Lars H. Redigert 6.Januar.2007 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fenix Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Ja, den ble for enkel for deg, Lars! Link to post
Frivakten Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Får prøve jeg også da. Hvor er dette? VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
fokus Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Sandvika. Broen over til Kalvøya Link to post
Frivakten Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Tønsberg VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bergen Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Ok. På tide med en real utfordring, hvor er dette: Tror nok vi trenger et hint eller to for å komme videre på denne ! Link to post
Lillefix Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Siden o.b.lix er på arbeid kan eg svare: Vi er nord for Bergen men ikke over Fensfjorden. Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Gudrun Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Mastrevik.....????? Link to post
Skipper Worse Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Det er en eller annen plass nord for Radsundet, i alle fall, før Feste. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frivakten Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Sandvika. Broen over til Kalvøya Beklager fokus, men jeg så ikke innlegget ditt før nå Helt riktig fokus VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
REM Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 ? Ja, denne bortgjemte perlen som "alle", bortsett fra Lars H. forbigår på sin ferd langs de båhuslenske strender, blir vel nå oppdaget av flere ettersom trafikke på E6 til G'borg er sperret ifm raset. Den ytre veileden, med ferge fra Lysekil-Fiskbackkil er absolutt verdt turen. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lillefix Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Ikke Mastrevik.... Worse, lenger vest. Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn