Skipper Worse Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Kulleseidkanalen, butikken/bensinstasjonen like utenfor venstre billedkant i høyde med broen. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Gunga Din Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 (redigert) Kulleseidkanalen http://kanaler.arnholm.nu/skandinavien/norges.html Redigert 9.Januar.2007 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Eline Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Dere er altfor flinke! Link to post
Gas Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Kan dette vere Ålesund?? Link to post
Gas Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Ut Brosundet ....... Link to post
Tidi Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Prøver meg på en ny en jeg da! Kanskje lett, men veldig vakkert sted Link to post
index Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Kanalen på Røvær! "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eline Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Den var vel litt for lett for deg, ja... Link to post
index Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Var kanskje litt for nært ja ! Leste forresten en artig historie om hvordan kanalen ble gjort farbar sent på attenhundretallet en gang: Et damplokomotiv på ca 30 tonn ble fraktet ut og dratt påland omtrent der hvor sjøhuset ligger til høyre i bildet. Dette ble koplet til en stor vannpumpe. Så ble det laget demninger i begge ender av kanalen, og alt vannet ble pumpet ut slik at man kunne grave og sprenge ut en skikkelig renne.Så man fikk det til på den tiden også! "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eline Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Den historien var helt ukjent for meg! Ikke verst! Link to post
Loma Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Prøver meg på en ny en jeg da! Kanskje lett, men veldig vakkert sted Værlandet sett frå Alden? Link to post
Tidi Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Værlandet og Bulandet fra Alden er bingo det ja Link to post
eysteind Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Hvor er dette da? Link to post
Karla Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Siste er Skjærbuda på Silda i Sildegapet nord for Måløy. Koselig pub og restaurant. Utrolig nok står den i alle vinterstormene ved Stadt- K Link to post
eysteind Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Siste er Skjærbuda på Silda i Sildegapet nord for Måløy.Koselig pub og restaurant. Utrolig nok står den i alle vinterstormene ved Stadt- K Dette er selvfølgelig riktig! Var også litt skeptisk første gang eg gikk inn i huset. Kan ikke si at gulvet er helt i vater! Link to post
Lars H. Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Hei. Har litt dårlig med bilder hjemme fra Vestlandet, så jeg låner et bilde fra en annen Saga 27 eier sin hjemmeside. Hvor ligger Albert med sin Saga 27? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Nyste Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Kan det være Bekkjarvik tro? Link to post
Gas Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 En plass i Romsdalsfjorden kanskje?? Link to post
Gunga Din Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Lars_H da du brukar ju kunna det her med data http://albstein.com/Saga.htm S/Y Gunga Din Link to post
Ubåtfender Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Lars_H da du brukar ju kunna det her med data BAre vent til han klipper å limer inn statuer og manipulerer bildene skikkelig :lol: bloggen min Link to post
Gunga Din Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 jada han e jätteduktig på sånt....... S/Y Gunga Din Link to post
Jan-Erik Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Saga`n til Albert ligger her på Åndalsnes. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn