Conehead Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 Fullstendig korrekt, nærmere bestemt Glesvær. Var der i helgen og den plassen kan absolutt anbefales. Link to post
Ubåtfender Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 Fullstendig korrekt, nærmere bestemt Glesvær. Var der i helgen og den plassen kan absolutt anbefales. Jeg har vært med å sjøsatt en båt fra nøstet med de grønne dørene bloggen min Link to post
Skipper Worse Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 Men # 580 er det visst ingen som tar ... ? Hint: Du passerer her når du er på vei inn til og ut fra et sted som har vært omtalt i denne tråden. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
C-marine Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 Eiksund? Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
C-marine Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 noen som vet hvor dette er? Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
C-marine Svart 22.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2007 (redigert) Gir et lite hint. Jeg befinner meg på sunnmøre, stadhavet skimtes i horisonten. Redigert 22.Februar.2007 av C-marine (see edit history) Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
roesok Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Gir et lite hint. Jeg befinner meg på sunnmøre, stadhavet skimtes i horisonten. Om det er på Sunnmøre med Stadthavet i bakgrunnen må dette være fra Vanylven, Sande eller Herøy kommune. Bildet kan være tatt fra Moldtustranda i retning Skorpa, men kanskje det er lenger syd, rundt Larsnes, og at det er Voksa vi ser i bakgrunnen. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
C-marine Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Det er rikig som du sier at det er i Herøy men vet du hvilken øy? Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
roesok Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Det er rikig som du sier at det er i Herøy men vet du hvilken øy? Tenker du da på hvilken øy vi ser i bakgrunnen, eller hvor bildet er tatt ifra? Den lave øya i bakgrunnen kan være Flåværet om bildet er tatt fra Moldtustranda. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
C-marine Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 som du sier er det riktig at Flåvær ligger i bakgrunnen, bildet er tatt fra Bergsøya. Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
roesok Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 som du sier er det riktig at Flåvær ligger i bakgrunnen, bildet er tatt fra Bergsøya. Da må bildet være tatt fra området rundt Eggesbønes. Lurer på det vi ser i horisonten bak Flåværet, er det Sandsøya eller ytterst på Stadlandet? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
C-marine Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Det er Sandsøya som skimtes bak Flåfær, jeg tok bildet litt lenger ut enn eggesbønes, vikane hvis du vet hvor det er. Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Astor Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Hvor er dette? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Hyggen i Svelvikstrømmen eller Drammensfjorden Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Hyggen i Svelvikstrømmen eller Drammensfjorden Det er Drammensfjorden, sett fra Spahotellet mellom Rødtangen og Holmsbu. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 (redigert) Hvor er dette? En liten luring? Astorreglen gjelder i alle fall her. To mil rundt stedet!! Redigert 23.Februar.2007 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Skal ikke komme med navn på sted, men er ikke huset i bakgrunnen stedet der mange med båt svinger nært opptil for å ta personene rundt på knattene i litt nærmere øyesyn? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Pussig Lars. Hva kan det være der? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mulligan Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 Er det partybåten i Tønsberg vi ser? Link to post
Lars H. Svart 23.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2007 (redigert) Om det er noen partybåt vet jeg ikke, men folkene på andre siden ved det gule huset er i hvert fall ikke kledd til fest. Vil vel heller si at de ikke rakk å få på seg festklærne eller noe slikt? Antrekket deres passer vel egentlig godt til å være ute i naturen! Lars H. :sleep: Redigert 23.Februar.2007 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 24.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2007 Er det partybåten i Tønsberg vi ser? Lars er absolutt inne på det, og han vet svaret. Astorreglen fanger han. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Arvid_A Svart 24.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2007 Skal ikke komme med navn på sted, men er ikke huset i bakgrunnen stedet der mange med båt svinger nært opptil for å ta personene rundt på knattene i litt nærmere øyesyn? - og så sies det at det er en bra hvittingplass rett utenfor svaberget der... Link to post
GeirFrode Svart 24.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2007 - og så sies det at det er en bra hvittingplass rett utenfor svaberget der... Jaså, ja. Så det er derfor det pleier å ligge så mange joller rett på utsiden der som later som om de fisker...... Link to post
Bergen Svart 24.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2007 Hvor er dette? Har egentlig ikke peiling på hvor dette er, men utifra hintene som er kommet velger jeg å foreslå Huk. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn