Baywatch Svart 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Solasanden! (Eller heterdet Solastranden? ) Link to post
Conehead Svart 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Det heter Solastranden ja. Link to post
Lars H. Svart 26.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2007 Yepp, Solastranden i august -75 tatt nordover! Her live bilde fra idag tatt sydover: Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JoK Svart 4.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2007 Det ser ut til at trådene med Hvor er dette? for Oslofjorden og Vestlandet er interessante for mange. Skal vi forsøke med en for Midt-Norge også (=nord for Vestlandet, sør for Bodø?)? Her er et bilde hvor skuta går i åker'n -- det ser i det minste slik ut på bildet. Hvor er dette? Link to post
Arild Iversen Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 (redigert) Denne ble for vanskelig... selv om de lave bergknausene i bakgrunnen ligner på kysten av Fosenhalvøya. Noen stikkord ? Redigert 6.Mars.2007 av Arild Iversen (see edit history) Link to post
CB. Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Hmm, ikke så langt fra Værdalen eller sjødalen tenker jeg Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hebbe Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Stjørdal eller Verdal er det helt klart ikke... Men hva med Sømna...... Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Arild Iversen Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Muligens på Ørlandet, men finner ikke helt ut av vinkelen. Uansett...dette er et sted i leia i og med at hurtigruta er på bildet. Link to post
JoK Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Denne ble for vanskelig... selv om de lave bergknausene i bakgrunnen ligner på kysten av Fosenhalvøya.Noen stikkord ? Ja, jeg regnet med at denne ville være litt vrang . Og det er godt nordafor Trøndelag. Stikkord: Stedet som bildet er tatt ifra, er knyttet til en kjent viking. Link to post
Kjell E Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 (redigert) Står du mon på Svines og fotograferer? Da er det Tjøtta/Offersøy vi på andre siden av støvelhavet (mellom oss og Hurtigruta)? Redigert 6.Mars.2007 av LA3939 (see edit history) LA3939 har endret brukernavn Link to post
JoK Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Står du mon på Svines og fotograferer? Da er det Tjøtta/Offersøy vi ser i forgrunnen? Ja, der har vi riktig svar! Bildet er tatt fra gårdsanlegget på Tjøtta, utover (NV?) mot skipsleia. Alstahaug ligger trolig såvidt utafor den høyre kanten av bildet. Link to post
Lodda Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Bare lurer, hvem er Vikingen? LODDA http://www.helmar.no Link to post
Kjell E Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 (redigert) Hårek (Ikke han i tegneserien, altså - Men Hårek fra Tjøtta). Der var flere gammeleriker i det området, blant annet Torolv Kveldulvson, Sigrid fra Sandes må vel også nevnes. Alle tre er hyppige kandidater når noe skal settes navn på i den kommunen. Og så Petter da, han har jo gitt navn til ett og annet......... Mvh, Kjell Som bodde på Helgelandskystens Perle i 13-14 år..... Redigert 6.Mars.2007 av LA3939 (see edit history) LA3939 har endret brukernavn Link to post
JoK Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Bare lurer, hvem er Vikingen? LODDA Jeg tenkte på Hårek på Tjøtta . Link to post
JoK Svart 6.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2007 Det er vel flere som har bilder fra Midt-Norge ? Mens vi venter, forsøker jeg et litt lettere spørsmål. Hvor er dette? Link to post
ok67 Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 (redigert) Da legger jeg ut et lite bilde jeg også. Noen som vet hvor det er ? Større utgave av bildet finnes her: http://img456.imageshack.us/img456/8702/pa2901976uy.jpg Redigert 7.Mars.2007 av ok67 (see edit history) Link to post
m/s draugen Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 (redigert) Det er vel flere som har bilder fra Midt-Norge ? Mens vi venter, forsøker jeg et litt lettere spørsmål. Hvor er dette? sør-gjæslingan,eller er vi ved villa fyr???????????? Redigert 7.Mars.2007 av m/s draugen (see edit history) Link to post
Brigg Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Mens vi venter, forsøker jeg et litt lettere spørsmål. Hvor er dette? Minner mye om innseilingen til Flatangerleia ved Utvorda. Folla i bakgrunnen. Brigg Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
m/s draugen Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Minner mye om innseilingen til Flatangerleia ved Utvorda. Folla i bakgrunnen. Brigg Ja,farsken.Det har du rett i.Skjemmes over at jeg ikke så det Link to post
olpi Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Det er vel flere som har bilder fra Midt-Norge ? Mens vi venter, forsøker jeg et litt lettere spørsmål. Hvor er dette? Er Worse helt opp i de traktene, det er vel hans "turbo" på bildet, eller? Link to post
skibsplast ohoi Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Ikke sikker, men syns bildet i #14 ligner på et sted inne i trondheimsfjorden, men klarer ikke å komme på hva det heter. River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
ezach Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 (redigert) .. Redigert 7.Mars.2007 av ezach (see edit history) Link to post
skibsplast ohoi Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Forslag på #14 Er det Langstein, med Saltøya til venstre? River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn