roesok Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Hvor er dette da? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
JoK Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Minner mye om innseilingen til Flatangerleia ved Utvorda. Folla i bakgrunnen. Brigg Ja, det er helt riktig . Bildet er tatt fra den gamle kommandoplassen på festningen. Kan godt legge til at festningen på Utvorda er vel verd et besøk. God havn med flytebrygge, og bra lokalhistorisk informasjonstavle. Havna ligger dessuten rett ved Flatangerleia, så det er ingen omvei. Link to post
torleif Svart 7.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2007 Bildet må være ifra Stjørnfjorden i sundet innfor Våbenøya på vei innover til Råkvågen Link to post
ok67 Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Bildet må være ifra Stjørnfjorden i sundet innfor Våbenøya på vei innover til Råkvågen Helt riktig det. Link to post
skibsplast ohoi Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Kan godt legge til at festningen på Utvorda er vel verd et besøk. God havn med flytebrygge, og bra lokalhistorisk informasjonstavle. Havna ligger dessuten rett ved Flatangerleia, så det er ingen omvei. Og så har de Norges bestesjømat. Har spist sjømat i de fleste byer i Norge, men ingen slår Utvorda Spiseri. Tar jeg ikke feil, så har de ny gjestebrygge klar nedenfor spiseriet. River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
ola_dunk Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 (redigert) feil Redigert 8.Mars.2007 av ola_dunk (see edit history) Link to post
Steinar S Svart 8.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2007 Da er vi snart kommet til mine trakter. Hvor er dette? Link to post
Bergen Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Da er vi snart kommet til mine trakter. Hvor er dette? Terningen på Hitra. Link to post
Marwin Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 (redigert) Mulig... Redigert 9.Mars.2007 av Marwin (see edit history) Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Steinar S Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Stemmer, er her på tur til Marvins rike. Bilde tatt i retning sørvest. Terningen fyr i Trondheimsleia Link to post
Arild Iversen Svart 9.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2007 Min umiddelbare reaksjon var også Terningen... Link to post
Marwin Svart 10.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2007 (redigert) HER er en annen vinkling på samme fyret. Fortsetter våren i samme tempo, kommer jeg til å passere Terningen i pinsen Redigert 10.Mars.2007 av Marwin (see edit history) Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Blanco Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 siden ingen har svart på siste, tillater jeg meg å legge inn en ny. Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Sylvester Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Hvor er dette da? Flat Flesa fyr? Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
roesok Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Flat Flesa fyr? Flatflesa er riktig. Ligger ikke langt unna mer kjente Ona fyr. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Gnisten Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 siden ingen har svart på siste, tillater jeg meg å legge inn en ny. Er vi i nærheten av Møvik ? .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Blanco Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Nei, men kan si at vi skal syd for Bergen. Dette er en plass som er veldig populær, men seilbåtene kommer ikke inn her. Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
SveinHa Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Kan det være Pilapollen på Teløy? Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
index Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 (redigert) Det er ikke den midterste bukta i Pilapollen vel? Redigert: Ser ut til at vi tenkte likt der, Svein! Redigert 11.Mars.2007 av index (see edit history) "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Blanco Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 RIKTIG på begge siste innlegg. Trodde kanskje at det tok litt lenger tid. Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
SveinHa Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Det må vel kalles en smule flaks. Har aldri vært i Pilapollen men har fartet en del rundt i området... Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
index Svart 11.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2007 Lå på akkurat samme sted i forfjor sommer, så det så litt kjent ut... Nydelig plass forresten. Hadde et par flotte dager der, den eneste uka den sommeren det var skikkelig flott vær forøvrig. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Jon-Kåre Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Noen som tar konturene her Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Kjell E Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Jon-Kåre, det er vel småbåthavna på Stamnes med Skorpa i bakgrunnen? Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
sivne Svart 13.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2007 Hvor er dette da? Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn