Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Heh he.. Beklager hvis jeg ikke er klar i min skrift. Bildene er IKKE tatt på samme plass :cheers: Slik, da er det klargjort.

Bilde med Hurtigbåten har jeg lyst til å gi deg rett på, Men !! Spørsmålet var hvor jeg tok bilde fra?? He he. Ja jeg vet at jeg er vanskelig. Skal ikke dra det mye lengere. Jeg dro opp til vindmøllenen på Kongensvollen og tok bildet derfra....

vindmolle.jpg

Den andre da? Flere forslag?

Mvh

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Hvor er dette?

Ikke trær, men buskvegetasjon. Ingen malte fjellmerker. Lyst brunt fjell nær sjøen og grått mot toppen. Markert avrundede fjellformasjoner. Det kan sikkert være mange steder. Siden dere har vært i Bohuslen satser vi på det området. Slik jeg erindrer kystområdet, vil jeg tro det er nordvest for Marstrander og sør-vest for Råssø. Hvor langt unna er jeg i "gaffelmetoden"?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...