Astor Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Tipper sundet mellom torvøya og sætre ved det stedet som heter Skogsborg, rett syd for lagahølet og nord for Sætre helt riktig! Skogsborg i bakgrunnen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
PIPaulsen Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 østsiden av lauvøy ? Med vennlig hilsen PIP Link to post
SveinHa Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Her har fotografen løftet seg en meter: Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Sydvesten Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Legger ut en enkel sak... var en tur i skjærgården sist tirsdag på blåtur Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Fantino Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Tar en "longshot" SveinHa: Du ligger mellom Lamholmane og Ognøya (v/Frekasund/Kårstø) og ser nord-vestover mot Raudholmflu? Link to post
SveinHa Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Tampen brenner Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Legger ut en enkel sak... var en tur i skjærgården sist tirsdag på blåtur Godøysund? S/Y Surprise Link to post
Sydvesten Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Skrev det var enkelt og Godøysund er selvsagt rikitg Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
fjordbuss Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Her har fotografen løftet seg en meter: Dette må da være "hommraparken" på nordre vågholmen..... Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
SveinHa Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 (redigert) Jepp Det her er vel nesten hjemmehavnen din det, fjordbuss. Her har fotografen flyttet seg noe mer: Kjempefin plass, spesielt for ungene Noe varierende ankringsforhold men der er flytebrygger på nordsiden av holmen. Redigert 3.September.2007 av SveinHa (see edit history) Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Sydvesten Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 En dette stedet da !! Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
fjordbuss Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 Jepp Det her er vel nesten hjemmehavnen din det, fjordbuss.Her har fotografen flyttet seg noe mer: Kjempefin plass, spesielt for ungene Noe varierende ankringsforhold men der er flytebrygger på nordsiden av holmen. Stemmer det. Bokn Båtforening har en flytebrygge i nordre Vågholmsundet. Her er det fint å ligge, så sant det ikke blåser nordøst kuling, eller losbåten passerer i gjennom sundet i 25 knop.. Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Blanco Svart 3.September.2007 Link til dette innlegget Svart 3.September.2007 En dette stedet da !! Kubbervik i Baardsundet, Tysnes Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
TideRace Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 Noen som klarer denne tro??Dersom du har sans for detaljer og de "små ting" er det ikke umulig at du har lagt merke til dette skiltet i denne koselige havnen. Men hvor er vi? Dette var tydeligvis for vanskelig... regnet med at kanskje Gunga hadde reagert, så da har jeg kanskje antydet området iallefall. Jeg utvider horisonten og skiltet over ser dere over døren oppe til venstre på bildet. Link to post
Gunga Din Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 trur du er på Källö-Knippla! S/Y Gunga Din Link to post
TideRace Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 Grattis, Gunga, tio poeng Link to post
Gunga Din Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 kände igen soptunnerne der framme vid den hvite veggen....... vill ni ha en riktigt svår "Hvor er dette"..........?????? S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 Henter opp igjen denne, da jeg ikke kan se at noen har svart riktig ennå..... På en av våre spaserturer i ferien, kom jeg over dette veiskiltet her. Ganske kreativ stedsangivelse i grunnen.. (Noe sier meg at dette har vært vist før, men klarer ikke å huske sikkert. Så derfor prøver jeg.) Er det noen andre som har sett hvor dette står hen? Link to post
Gunga Din Svart 4.September.2007 Link til dette innlegget Svart 4.September.2007 vi får pröve gaffelmetoden.....nord Lysekil - sör Strömstad S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 vi får pröve gaffelmetoden.....nord Lysekil - sör Strömstad Tampen brenner.... Er det ingen som går turer på land når båten ligger fortøyd ved brygga her da? Altså beveger seg litt lengre unna båten enn at man kan se den.. Link to post
olpi Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Hamburgø...? Link to post
Lars H. Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 (redigert) trur du er på Källö-Knippla! Jeg trodde jeg fikk med meg det meste i denne tråden, men dette gikk jeg glipp av. Hadde jeg sett det, hadde jeg nok kjent meg igjen umiddelbart. Sist år lå vi nemlig fortøyd rett utenfor døren med det navnet! Legg forøvrig merke til ilandstigningstrappene på bryggen! Källö Knippla anbefales på det varmeste. Lars H. Redigert 5.September.2007 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Hamburgø...? Ikke det heller Link to post
Mulligan Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Vest for Strømstad. Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Ikke vest for Strømstad, nei. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn