Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

For ikke å snakke om Skibsraads formann rem's kart med adresse, som senere er blitt slettet sammen med noen andre innlegg.

 

Hvor er forklaringen rem og blissx?

 

Utrolig synd at denne fine tråden blir ødelagt av slike innlegg.

 

Jeg spør også igjen: Hvem skal behandle evnt klage på dette? rem?

Link to post
Share on other sites

Det hører vel også med til historien at havGAAAAPET var den som selv først la ut bilder av sin nye eiendom med teksten:

 

Har blitt eier av eiendom med 60 meter strandlinje og 1,7 mål tomt... idag. Nå må jeg sette meg nøye inn i regelverket fri ferdsel i strandsonen og allemannsretten hehe....

 

Helt korrekt at det ikke skjedde her, men på Havgaapet.com, men det er vel også "i all offentlighet"?

 

http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?sh...3016&st=300

 

Man høster vel også som man sår?

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Nå kunne jeg selvsagt rystet Bliss med noen bilder, men jeg følger selvsagt Slagskibets fornuftige oppfordring om og la være . Det blir meget spennende om teksten og bildene blir stående. Tenk om saken som er omtalt på ljugerkrakken er bløff , eller om det er min kone som har kjøpt eiendommen eller andre.

 

Er det OK å poste bilder på BP av medlemmenes eiendommer og utlyse en konkurranse om hvor og hvem som står som eier (+ nick) ?

Link to post
Share on other sites

God morgen, det var oppklarende lasse :lol:

 

Jeg foreslår som Astor så riktig påpeker at moderator eller teknisk flytter de siste posteringene over til rette sted der de hører hjemme. Synd å ødelegge en fin tråd med oppgulp som ikke har noe i denne tråden å gjøre.

 

(Er klar over min første postering som kanskje startet det hele, beklager burde brukt en annen tråd med henvisning hit.)

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Jeg er selvfølgelig innstilt på å fjerne alt sammen, men det er kanskje ikke så lurt å legge ut bilder av huset sitt når det samme huset er avbildet i en boligannonse?

 

Min intensjon var ikke å drive med noen avsløringer. Jeg var bare nysjerrig på hvor dette flotte stedet var, og syntes et slikt spørsmål hørte naturlig hjemme i denne tråden.

 

Hvis jeg hadde vært havgapet, ville jeg sendt en mail til imagehack der havgapet har lagt ut bildene, og bedt om å få dem fjernet.

Link to post
Share on other sites

denna var svår...lite gaffel metod....tror du ligger nere i Göteborgs skärgård.....er det helt galet :crazy:

 

Du er i rett rike, og rett kust.

Jeg synes den ene båten har finsk flagg jeg, Astor. Du er ikke i Stockholms skärgård et sted?

 

mvh tuffff

 

Fel kust.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...