Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

En funkishytte, på vestsiden av et farvann.

kan det være et sted på Hurumlandet, evt på sørvestsida av innløpet til Drammensfjorden (Berger elns.)

 

Joda, et av alternativene er korrekte. Hytta i bakgrunnen er i grunnen ganske artig.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Riktig, Den ligger i 3800moh på grensen mellom Peru og Bolivia

 

:headbang::headbang::headbang: så denne først nå. Var der i 95 og kjennte meg igjen på første bilde. (får følge mere med her....) Uansett: På boliviansk side står det et ekstremt glorete krigsmonument med påskriften "Bolivia har rett til kyst" :lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Og hvor er så dette fra da?

 

img_0156.jpg

 

Skjønner ikke noe annet en at det er Verdens Ende dette også. Men hvordan har du fått færder så nærme? Manipulert???

Er vel ingen andre plasser i det området med den moloen og de strøm boksene?

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Hvor og hvem sin båt ?

 

Innlegget er endret av moderator, årsak:Bildet er slettet av moderator.

 

Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden.

Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet.

Redigert av Ingar (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fotografen får vel egentlig svare for seg selv, men bruk av telelinse gir slike effekter. Tipper at Sandviken nok ikke er alt for nærme fotografen, den heller.

 

Den samme tanken slo meg rett etter jeg skrev innlegget.

Vet at W-945 fotograferer mye, så det er muligens ved bruk av linse han har fått til denne effekten.

Uansett må det ha vært en veldig fin klar dag. Som det forøvrig ofte er på Verdens ende.

Tøft bilde

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Mener dette kan være Halden?

:nonod: der er det ingen sluser ved havet lengre; rett nok er Brekke sluser i Halden, men det er ikke der, heller.

 

 

Bilde i #1714 - kan det være slusen i Skjoldastraumen?

Jada! :yesnod:

 

 

Det er nok slusen i Skjoldastraumen. Var der i sommer og tok bilde fra samme vinkel.

:yesnod: Jaja, jeg burde kanskje ha brukt et fra en annen vinkel :smiley:

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Nydelig perle....

Minner veldig om Omaholmen.....

 

Det, min gode mann, er aldeles korrekt. En øl (eller brus) til deg :cheers:

(Forøvrig har jeg båtfeste ca midt mellom de tre båtene som ligger på bildets høyre side.)

Redigert av JonnyBoy (see edit history)

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...