Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

img_0157.jpg

Jeg står her borte et eller annet sted. Og ja det er Verdens Ende Ja .

 

Den samme tanken slo meg rett etter jeg skrev innlegget.

Vet at W-945 fotograferer mye, så det er muligens ved bruk av linse han har fått til denne effekten.

Uansett må det ha vært en veldig fin klar dag. Som det forøvrig ofte er på Verdens ende.

Tøft bilde

 

Zoomer 12 X Optisk på en klar dag i pinsen 2006

Kamera: Canon Powershot S2 IS

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Jeg står her borte et eller annet sted. Og ja det er Verdens Ende Ja .

 

Liten avsporing: Hva slags båt er den som er foran din W-945? Baugen ser ut som en Skilsø, men ikke akterparten.... Nidelv 320 Cruiser? (med Riviera-skrog...)

 

Ellers mange flotte bilder du har i "arkivet".....! Lyser opp i høstmørket med noen lyspunkter.....

Redigert av Oteren (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Liten avsporing: Hva slags båt er den som er foran din W-945? Baugen ser ut som en Skilsø, men ikke akterparten.... Nidelv 320 Cruiser? (med Riviera-skrog...)

 

Ellers mange flotte bilder du har i "arkivet".....! Lyser opp i høstmørket med noen lyspunkter.....

 

Det er helt riktig oppservert, Oteren. Det er også bygg nr 1 av nevnte type. En nydelig eksemplar som er blit passet på av den samme rederen siden den var ny. Kan ikke se at den båten nå er over 10 år

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Brukte du forresten radaren på seilasen?

 

Nei, fikk kun inn bølger på radaren på vei til Thyborøn.... :nonod: Gikk vel i litt for dårlig vær til at radaren ville samarbeide...

Vi gikk i følge med "Stillheden" her på forumet. Det var første gang de gikk over "fjorden" . Det var en "grei" seiling på 14 timer, med jevnt 15 m/s .

 

Her er faktisk været vi hadde ! ( Ja, jeg trenger psykolog, siden jeg samler på værdata hver eneste dag.... vil du være psykologen min ? :wink: )

15juli2007.gif

Link to post
Share on other sites

:lol:

 

En god veibeskrivelse roaldbj. :smiley:

Men faktum er vel at det snek seg inn et bilde eller to fra en annen båttur. Vi går sjelden til Sverige, pga likheten med vår egen kyst, og antall båter som kjører i kø.

Liker meg bedre i Danmark. :flag_da: Der er vinmonoploet enå ikke oppfunnet. :cheers: ...så da får jeg finne et bilde fra Danmark da .... Gjett hvor ? ( Brage, du kan også gjette! Denne er enkel. )

 

 

 

02_skagen02.jpg

Link to post
Share on other sites

Takk for oppklaringen Astor. Da gjelder denne regelen her også. Dvs: Nå er roaldbj og Gunga Din invitert til å gjette de også. :yesnod:

( Er det en plass i dette universet den Swiften eller Najad'en ikke har vært ? ...kanskje her ?)

 

o2.jpg

 

 

Denne var enkel; Dette er til Høyre for bildet i innlegg #1726.........

 

Eller er det Våre...?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...