Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

SiA, helt korrekt, Astor ankom Son i formiddag, i sol og havblikk.

Håper at han ikke innklager meg til Skipsraadet for brudd på etikette ved å vise bildene. Det andre bildet viser Astor som forlater Son i retning av Bile. Jeg kommuniserte med ham på en håndholdt VHF, Standard Horizon HX 500E, kjøpt fra Seatronic i år. Jeg ble imponert over avstanden som den håndholdte VHFen håndterer.

Så til Gimi, Astor er vel en av de som er mest opptatt av "shipshape" og "shipstyle".

Han la ut fender før han ankom havneanlegget. Astor seiler aldri med fendrene ute. Men det gjør jeg, og jeg mistet 3 store kulefendre 23. juni i år i store bølger. Astor og jeg hadde en hyggelig samtale i Son i formiddag. Jeg så også Lars H., og håper å få en prat med ham i morgen.

Link to post
Share on other sites

Ja, her er det mye båt og vann, og lite å støtte seg til geografisk. Men det burde være mulig å finne for dem som ferdes langs Skagerrakkysten!

Har dere fortøyd på N-sia av Lyngholmen?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...