Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

dette må da være hardbakke, flot plass

 

 

Riktig. Bildet tatt i fjor sommer da vi hadde ein 14-dagers rundtur sørover til Sogn og Fjordane.

2 veker der vi kvar dag våkna til strålande finevær.

Vi låg 2 netter i Hardbakke, og bildet er tatt fra berget like bak sentrum. Ein framifrå

trimtur for spreke båtfolk.

Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol:

 

Man kan i alle fall ikke klage på ungdommens pågangsmot!! Forresten er det nå ca. bare en måned igjen til det begynner å gå mot lysere tider igjen.

Redigert av Skipper Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Sponvika til høyre?
:yesnod:

 

Fotografen må da stå på gamle Svinesundsbro, før den nye ble bygget. Eller bommer jeg stygt nå tro... :confused:

Du bommet der, ja :smiley: .

Red. Tror forresten at det er på nye brua jeg.
Ja. :yesnod: Det var 11. juni 05, dagen etter at brua ble høytidelig åpnet av et par konger.

 

Sponvika venstre side. Første ny bru. andre gamle mot Halden.
Det var ditt bilde, og rett nok, men du står ikke på det som er bakgrunnen i mitt bilde :smiley:.

 

du står på nye Svinesundsbron, den gamle har annet rekkverk, för den bron har jag vart o gjort jobb på......

og under er Idefjorden

Riktig, det! Eller egentlig Ringdalsfjorden. Men det skal vi jo ikke stride om her.

Og i bakgrunnen er Kirkeøy, Hvaler. (joda, kanskje littegranne Nordre Sandø også)

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...