Jens_P Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Her er det få holdepunker, men ett kjennetegn finnes. Synes å dra kjensel på bygningen i høyre bildekant. I så fall må det være gjestehavna i Horten! Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Synes å dra kjensel på bygningen i høyre bildekant. I så fall må det være gjestehavna i Horten! Godt tippet og riktig er det. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 På tur igjen - men hvor er dette? Ikke så lett å se - men du er kanskje i Singlefjorden et sted? Link to post
Salt Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Ikke så lett å se - men du er kanskje i Singlefjorden et sted? (joda, det er lett å se ) Men du er ikke så ille langt unna, da. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Hvor er dette: Astoreglen gjelder her også. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roaldbj Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Hva er egentlig Astor-regelen? Link to post
Mulligan Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 At seilbåten alltid har skylda. Link to post
Sydvesten Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Den var knakende god Mulligan Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Hva er egentlig Astor-regelen? At man ikke skal delta i konkurransen dersom man bor eller har båthavn nærere enn en landmil fra bildet. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roaldbj Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Det var ikke et slikt svar jeg tenkte på da jeg postet spørsmålet. Redigert: Her ble det krøll med rekkefølgen. Link to post
Gunga Din Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 (redigert) At seilbåten alltid har skylda. Redigert 2.Desember.2007 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Oteren Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Før seilbåtvitsene/ useriøsiteten tar overhånd legger jeg inn en lett en.......mange hundretusener passerer her årlig: Link to post
Salt Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Hvor er dette:(bilde: siloer i store mengder, og ganske høye, også) Brevik? Astoreglen gjelder her også. No problem. det er 60 km fra Hvaler til Brevik. Eller noe sånt. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Brevik? No problem. det er 60 km fra Hvaler til Brevik. Eller noe sånt. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tempest Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Kan det være sementsiloene på Slemmestad i bakgrunnen? Tempest på Instagram Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Det er "giver" med sin vakre trawler som her passerer det gamle industristedet Slemmstad, et landemerke på disse kanter. Slemmestad ligger på grensen mellom Buskerud og Akershus i Røyken kommune. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 En liten nøtt til før leggetid. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frivakten Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Lysekil VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Astor Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Lysekil Helt rett. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hilmar 2 Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 (redigert) Kveldens siste nøtt: Hvor er vi nå? Bildet er tatt med en Nokia 5140 i 2005. Redigert 2.Desember.2007 av Hilmar 2 (see edit history) Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
BEG Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Vi ser vel utover Oslo-fjorden fra festningen, med "skur 38" i nedre billedkant. Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Briggfruen Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Hvor er dette, da? Hei Rattatta! Kan det være Stokkøya eller Linesøya. Har passert stedet flere ganger, men teflonhjernen husker ikke hva stedet heter. Briggfruen Link to post
Hilmar 2 Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Vi ser vel utover Oslo-fjorden fra festningen, med "skur 38" i nedre billedkant. Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Divemaster Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 ....ikke i nabolaget, men de som har vært her bør klare navnet på odden og på øya... Kunne vel nesten være Shetland ... på Østsiden.. Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Kunne vel nesten være Shetland ... på Østsiden.. Stemmer det. Østsiden av Shetland. Odden heter Bards Head, øya heter Bressay. S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn