Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Jeg synes det har vært interessant å se nærmere på innseilingen til Enebærodde fyr. Jeg har aldri vært der. Har noen landskapsbilder fra området? Forestiller meg at det er svært flatt i dette området.

fann ett par andre bilder.....

20060818003114__mg_6651-6656_dxo_raw.jpg

men hvor er hun nu?? måste ha några lette oxo ! :smiley:

lastades med 2000 containers på 24 timer

emma_fastning_470px.jpg

emmamaersk_625_230px.jpg

S/Y Gunga Din

Jeg lurer på om det kan ligge på styrbord side dersom man kommer fra Kjøkøysund ut i Lera, etter at man har passert et lite fyr på babord side, akkurat der hvor jeg for min del er mest opptatt av å se etter en rød stake og ellers orientere meg i retning Strømtangen? Synes liksom jeg har sett noe lignende omtrent der? Det må være Vesterelva vi ser i bakgrunnen på bildet?

Jeg lurer på om det kan ligge på styrbord side dersom man kommer fra Kjøkøysund ut i Lera, etter at man har passert et lite fyr på babord side, akkurat der hvor jeg for min del er mest opptatt av å se etter en rød stake og ellers orientere meg i retning Strømtangen? Synes liksom jeg har sett noe lignende omtrent der? Det må være Vesterelva vi ser i bakgrunnen på bildet?

Jeg ville vel kanskje heller si at det er Lera som er i bakgrunnen på bildet - skjønt jeg vet ikke helt hvor "grensa" mellom Vesterelva og Lera går. Men hvis jeg forstår deg riktig, så er kanskje Tenneskjær det fyret du tenker på?

- i så fall er du er nok ikke ved målet enda, dessverre. :smiley:

- og stedet ligger ikke ytterst på Kråkerøy, som jeg kanskje forledet deg til å fokusere på ...

Redigert av Arvid_A (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...