Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Jeg synes det har vært interessant å se nærmere på innseilingen til Enebærodde fyr. Jeg har aldri vært der. Har noen landskapsbilder fra området? Forestiller meg at det er svært flatt i dette området.

 

fann ett par andre bilder.....

 

20060818003114__mg_6651-6656_dxo_raw.jpg

 

 

men hvor er hun nu?? måste ha några lette oxo ! :smiley:

 

lastades med 2000 containers på 24 timer

 

emma_fastning_470px.jpg

 

emmamaersk_625_230px.jpg

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Jeg lurer på om det kan ligge på styrbord side dersom man kommer fra Kjøkøysund ut i Lera, etter at man har passert et lite fyr på babord side, akkurat der hvor jeg for min del er mest opptatt av å se etter en rød stake og ellers orientere meg i retning Strømtangen? Synes liksom jeg har sett noe lignende omtrent der? Det må være Vesterelva vi ser i bakgrunnen på bildet?

Link to post
Share on other sites

Jeg lurer på om det kan ligge på styrbord side dersom man kommer fra Kjøkøysund ut i Lera, etter at man har passert et lite fyr på babord side, akkurat der hvor jeg for min del er mest opptatt av å se etter en rød stake og ellers orientere meg i retning Strømtangen? Synes liksom jeg har sett noe lignende omtrent der? Det må være Vesterelva vi ser i bakgrunnen på bildet?

Jeg ville vel kanskje heller si at det er Lera som er i bakgrunnen på bildet - skjønt jeg vet ikke helt hvor "grensa" mellom Vesterelva og Lera går. Men hvis jeg forstår deg riktig, så er kanskje Tenneskjær det fyret du tenker på?

- i så fall er du er nok ikke ved målet enda, dessverre. :smiley:

 

- og stedet ligger ikke ytterst på Kråkerøy, som jeg kanskje forledet deg til å fokusere på ...

Redigert av Arvid_A (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Denne da? Roesok sitt bilde

 

Tautra i Romsdalsfjorden ?

Kunne ligne litt på Tautra, men dette er mer en holme. Hadde oppløsningen på bildet vært bedre kunne dere zoomet inn noen meget kjente fjelltopper...

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...