Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Astor regelen ????
Et uttrykk som dukket opp i en annen lignende tråd. Betyr at de som bor i området holder seg unna...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

1000018_img.jpg

 

Ikke ferie bildet , men men jobb bildet .

 

Burde vel ikke være så vanskelig, men båten er Normand Flower, en UT 737 design som har fungert veldig bra for selskapet....

 

Navigator_of_Aberdeen1.jpg

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Divemaster Eh.... Solstadmann du og ??

Nope ... min kone er .... og flagget er en gave fra Helge som hjalp meg med en service på en maskinene våres når han var Teknisk Sjef her borte.... vis vi svinger in i Skudenes en gang, så skal flagget opp på flybridgen..... og etter RYA Kommersiell Coastal Skipper / Yachtmaster, Teori og Praktisk ble bestått så fikk jeg en til gave som er ombord .... DSC_0533.jpg

... og manskapet har sine ... beklager at dette ikke passer inn i emnet ... men hvis dere besøker ABZ og PH, så er dere velkommen ombord nårsomhelst ...

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Da er du nok på Såta med Stolmen/Selbjørn i bakgrunnen.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Da er det husene i Sæbøvik vi ser i bakgrunnen?

 

Nei, dette blir vel på Halsnøykloster... Sæbøvik blir lengre sør, bak øyene du såvidt ser i høyre bildekant...

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...