Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

Denne er for lett, så jeg legger ikke inn løsningen...

 

Spørsmål: Var LA3939 innom Strusshamn i dag ??? Eller var det i går ????

Redigert av 880 (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Hehe, selv den mest geografisk vanskeligstilte xxx-lending ville klart den der!

 

Nei, må nok bekjenne den store synd og stille meg til (velfortjent) spott og spe - jeg benyttet ikke ettermiddagen i dag til å dra ut.... :cryin:

 

Bot & Bedring loves og besverges herved.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Tror ikke dette er fra Godøya. Da ser du mot flate øyer som bl.a. Vigra.

 

Tror kanskje vi skal lenger sørover, til Sande kommune. Ser du mot Kvamsøya og Ristesund? Og øye du er på heter Riste?

Redigert av roesok (see edit history)

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Riste er riktig. Jeg var nesten oppe på toppen og tok bilde rett mot øst. Sundet man ser er som korrekt svart Ristesund og man ser de fine Ristesundstrendene på Kvamsøya. Langt i bakgrunnen kan man se Åram og lengst bak Koparnes. Bildet under er tatt mot/av Riste fra den minste, men kanskje fineste av strendene man ser på det forrige bildet.

 

nvl2.jpg

Redigert av Helge (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er ikke selve Geiranger man ser i bakgrunnen, men munningen av Geirangerfjorden til høyre i bildet bak Cruiseskipet som helt riktig HAR vært i Geiranger. Hellesylt er et meget godt svar Trophy :yesnod: for det er helt riktig og skal jeg være veldig presis står jeg ytterst på bryggeanlegget til badehuset i Hellesylt og fotograferer nordøstover mot munningen av Geirangerfjorden.

 

Noen andre med bilder fra Sunnmøre?

Redigert av Helge (see edit history)
Link to post
Share on other sites

28092007328.jpg

 

Dette er fra Sunnmøre. Men hvor?

Er på litt tynn is her nå da jeg har sett "det meste" av Sunnmøre fra sjøen, men egentlig svært lite oppe fra høyden/fjellet. Jeg tar likevel sjansen på at du står oppe på Sandvikhornet, ser over Sandvika og over mot Ulsteinvik...?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...