Jawik Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Ser vi Lervik midt i bilde ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Dreamer Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Nei, det er fra en annen øy i nærheten .. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Du er på vei oppover i Lagunen (Langenuen) ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
sivne Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Kan det være tysnes du ser, muligens Neshamn i midten på bildet?? Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
alidal Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Tror det er fra ferga som er på vei fra Halsnøy til Skjersholmane (Stord) Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Lurte også på om det var ferga, men de har sjelden duk på bordet og klesklyper hengende ... Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Svært nær: Dette er min forrige båt på vei nordover fra Høylandsbygd på Halsnøy. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Yesss. Burde jo ha sett det. :headbang: Er ikke mer en litt over en uke siden jeg reiste med hurtigbåten motsatt vei! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Greit da tar vi en som er enkel, til tross for at mange etter sigende ikke har lest teksten når de passerer! Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 På vei inn til Strømme bro (feilaktig ofte kalt Straume bro)? Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Hvor er dette da, skarpinger Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 (redigert) På vei inn til Strømme bro (feilaktig ofte kalt Straume bro)? Og her er det 5 knop for dere som ikke klarer å lese! (bildet er tatt siste måneden ser jeg) Redigert 2.Mai.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Hvor er dette da, skarpinger Vi er nede på Haugalandet ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Dreamer Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 (redigert) https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12186/vestlandet_025.jpg Bildet er tatt i Kjelstraumen, Austrheim kommune. Redigert 2.Mai.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 OK - det ble kanskje litt for enkelt dette .. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 På vei inn til Strømme bro Naturligvis! (bildet er tatt siste måneden ser jeg) Nesten korrekt, 26.mars for å være helt nøyaktig. Var det forresten deg jeg passerte i Alvøen i går? Sitér dette innlegget Link to post
sharkman Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 (redigert) Hvor er dette? Redigert 2.Mai.2008 av sharkman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Vi er nede på Haugalandet ? Niks. Det er nok lengre nord. I nærheten av Hustadvika. Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Var det forresten deg jeg passerte i Alvøen i går? Nei det var nok ikke meg nei Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Hvor er dette da, skarpinger Tips 1. Mellom Bud og Kristiansund Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
roesok Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Dersom det er mellom Bud og Kristiansund så er det vel ikke så mange store broer. Ikke er det fra Atlanterhavsveien og ikke er det Krifast. Mener det må være den første broen på innfartsveien til selve Kristiansund? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Den broen har jge kjørt over. Men hva den heter det vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2008 Niks. Det er nok lengre nord. I nærheten av Hustadvika. Hasseløy med blikket innover mot Averøya. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.