Per Harald Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 At-le Den var vel litt for enkel, men gratulerer. Det er Citadellet i Stavern. https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
benna Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Hvor er dette? https://baatplassen.no/bildearkiv/1/1138/98_8188128671.jpg Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Ser ut som Telemarkkysten eller ned til Aust agder. Minner veldig om naturen ute på Naustholmene ved Lyngør Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 22.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2008 Et kjent sted for mange, men hvor? Astorreglen gjelder her! mvh Astor Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roaldbj Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Begynner å forberede meg på juni-2008. Det er endel ting her som kan gi indikasjoner på stedet. Link to post
Fenix Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Dette er vel Koster. Stedet i bakgrunnen heter Bergdalen. Link to post
roaldbj Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Korrekt. Her er kartutsnittet: Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Hvilken type båt og hvor??? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Håreken Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 (redigert) Kan det være ved Killingøy i Haugesund Redigert 27.Mai.2008 av Håreken (see edit history) Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Sistestyrmann Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Nja ikke helt . Vi passerer Karmsundbroen og ser inn mot Haugesund . Godt syn kan du vel skimte Killingøy . Link to post
terapi Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 (redigert) Idyllisk plass, men ingen har peiling. For ordens skyld Astor, hva er Astorregelen? Og til slutt Gratulerer med ny skute. Redigert 3.Juni.2008 av terapi (see edit history) Link to post
Astor Svart 3.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2008 Idyllisk plass, men ingen har peiling.For ordens skyld Astor, hva er Astorregelen? Og til slutt Gratulerer med ny skute. Astorreglen har vært gjeldene i mange år. Bor du innenfor en radius på en landmil fra stedet kan du ikke delta. Ei heller hvis du har båtplass etter samme regel. (For at vi andre som bor litt leneger unna skal få en sjanse.) mvh Astor Når det gjelder det idylliske bilde så vet jeg at mange Oslo/Asker/Bærum-båter har gått gjennom dette sundet på vei til...... ds Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fran Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Hei. Skal vi tippe at du har Killingholmen til BB og Lagahølet til SB på vei til Sætre- Link to post
Astor Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Hei.Skal vi tippe at du har Killingholmen til BB og Lagahølet til SB på vei til Sætre- Helt korrekt Fran. Og velkommen til BP med ditt første innlegg. Bildet viser en koslig innerlei fra Åros forbi Killingholmen og Lagahølet båthavn som drives av Røyken båtforening og som går videre mot Sætre. mvh Astor Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
hifo Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 velkommen blir vel noe feil , da fran har vært her siden 30\10 03 flott at en sleeper våkner og begynner å poste. dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Astor Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 velkommen blir vel noe feil , da fran har vært her siden 30\10 03flott at en sleeper våkner og begynner å poste. Jeg kjenner Fran godt fra D5L hvor vi gikk i samme gruppe. Ekstra stas når gamle Fran også engasjerer seg med innlegg. Håper du ikke fortsetter i samme gamle stil men blir en fast bidragsyter her på BP. Jeg kjenner Fran som en kunnskapsrik og hyggelig båtmann. mvh Astor Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bergen Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Hvor er dette? Kan ligne litt på Ulvik, men tror egentlig at vi er et sted i Osterfjorden. Link to post
Skipper Worse Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Er det Eikefet vi ser i bakgrunnen? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 4.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2008 Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det Mo (Modalen). Link to post
Skipper Worse Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Ahh, var det der det var ja. Når du sier det, så ser jeg det jo... I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 (redigert) Hvor i Nord-Norge er dette? Redigert 12.Juni.2008 av Dreamer (see edit history) Link to post
Jawik Svart 12.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2008 (redigert) En øy ? Du burde fjerne navnet under egenskaper Redigert 12.Juni.2008 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn