Mulligan Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Er du helt nord på Brøtsø? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Dette må være stupebrettet på Brattholmen. Uthavnen til Halden Båtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Det stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Riktig men det er vel mere syd tror jeg, men pent var det her . Samme sted men mot syd Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Og hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Disse kreaturene bor nok på Nord-Koster. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Høylandsfeet: Kalvön-Lindön (eller på Flyen i Valdres, men det er ikke så mye vann der det kveget går) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Håreken Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Hva med denne plassen. Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
bliss X Svart 4.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Disse kreaturene bor nok på Nord-Koster. Feil Høylandsfeet: Kalvön-Lindön Riktig Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Noen som vet hvor dette er? Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
GeirFrode Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Hva med denne plassen. Synes det ligner Snaresundet. Mellom Tvedestrand og Lyngør....... Men er ikke sikker på om vinkelen blir riktig i forhold til seilingsleden gjennom der... Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Du må nok nordover. Fylket er Møre og Romsdal.. Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Mulligan Svart 4.August.2008 Link til dette innlegget Svart 4.August.2008 Ligger det en marina med kafeteria utenfor høyre bildekant? Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Ikke der nei. Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
roaldbj Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Slenger inn ett nytt sted. Dette bør mer enn 1000 medlemmer på BP klare. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Hva med denne plassen. Det er vel brua rett sør for inseilingen Fredrikstad - leden vest på nordsiden av brua går ut retning strømtangen... Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 ...Dette bør mer enn 1000 medlemmer på BP klare. Tristein? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Håreken Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Det er vel brua rett sør for inseilingen Fredrikstad - leden vest på nordsiden av brua går ut retning strømtangen... på Nordmøre Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
roaldbj Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Dette kan du Walter_S. Jeg synes alltid at Trestenene er imponerende. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Til innlegg 69: Jeg bor for nære, så jeg skal ikke si hvor dette er - men teksten "Bell" i kartet lengst til høyre er forlengst foreldet. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Lars H. Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) Bildet av broen på Nordmøre, kan det være på Aure et sted? Eller, den nye broen mellom Byskogen og Frei i Kristiansund? Lars H Redigert 5.August.2008 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Hei. Et vanlig navn på Clash Ohlson er etter hvert blitt "Gubbdagis", men hvor er denne "Gubbdagisen"? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Håreken Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Bildet av broen på Nordmøre, kan det være på Aure et sted? Eller, den nye broen mellom Byskogen og Frei i Kristiansund?Lars H Du er ikke så langt unna, men ikke helt der.. Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Rusken Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Den "Gubbdagisen" der er vel på kaia i Hunnebostrand Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Helt korrekt. Men det ble vel litt for lett i.o.m. at vi ligger i Hunnebostrand nå. Får ta noen andre bilder herfra og presentere de om 3 - 4 uker når vi er et annet sted her på svenskekysten. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.