Gunga Din Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Lilleström ? S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 den her da...er det noen som grejjer denne....hvor o vad er det S/Y Gunga Din Link to post
Javi Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 har aldrig legat i den havnen...er den bra? vi bruker gå til Christianshavns kanal Var ikke inne i denne havnen med båt. Vi lå i en havn litt bortenfor, men vi hadde leid inn manskap for anledningen. Båten het forresten Pearl of Scandinavia........ Link to post
Gunga Din Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 da kan det ju vare litt jobbigt o ta seg ut ! in borde gå lettere S/Y Gunga Din Link to post
Walter_S Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 den her da...er det noen som grejjer denne....hvor o vad er det Elben, nedenfor Hamburg...? Men hva --> ? Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Javi Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 den her da...er det noen som grejjer denne....hvor o vad er det Har dette noe med fjerning av skipsvrak å gjøre? Er det Smit som eier greia på bildet? I såfall tipper jeg at vi er i nærheten av Rotterdam? Link to post
Gunga Din Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 Elben, nedenfor Hamburg...? Men hva --> ? Har dette noe med fjerning av skipsvrak å gjøre?Er det Smit som eier greia på bildet? I såfall tipper jeg at vi er i nærheten av Rotterdam? nei, nei dette ligger i Östersjöen nesten...... S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 12.August.2008 Link til dette innlegget Svart 12.August.2008 en hevebru...var det....so far so right! S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Hevebruer er relativt uvanlige i Skandinavia. men de er mye brukt i CIS landene. Er du i Polen? Link to post
Gunga Din Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Nei, men very close S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Mecklenburg-Vorpommern Link to post
Gunga Din Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 es stimmt ja..... S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Mja, og siden jeg vet hvor du har vært i sommer og siden jeg ikke tror du er på vei ut Strelasundet, så må det være Ueckermünde. Link to post
o.b.lix Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Sted nummer 1 Krossøy i Austrheim (oops, gjaldt Astor-regelen???) Link to post
Gunga Din Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 jepp ikke langt fra Karniner Brücke det er en bru som bombades av ryssarna 28. April 1945 , där deler står kvar enn idag http://www.casafamilia.de/karninerbruecke.html http://www.karninerbruecke.de/frameset.html ligger i Stettiner haff/Kleines haff vi gick in vid Svinousje o kom ut vid Peenemuende S/Y Gunga Din Link to post
Miles Ahead Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Her kommer et bilde fra en av sommerens deilige kvelder, med en utsikt over et område som er svært ofte beskrevet her inne på forumet.....nemlig? Båter: Rana 460, Askeladden 585 Explorer, Windy 8000, Windy 32 Scirocco, Windy 37 Grand Mistral, Malö 36, Malö 40 Classic Link to post
Mulligan Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Trur jeg også. Koster altså. Så derfor spør jeg: Hvem har så fin startbod? Link to post
roaldbj Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Foreslår at det er Kattegat i bakgrunnen og at Fredrikshavn ligger til BB og at det er moloen i Fredrikshavn Marina? Link to post
Mulligan Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Jeg regnet med at du kom på banen ganske raskt der. Joda, det er Frerikshavn Marina på Bangsbostrand. Forøvrig en svært positiv overraskelse. Var innom der, og stedet har forandret seg radikalt siden jeg var der for tre år siden. Da var det absolutt ingenting der. Nå er det åpnet en svært bra restaurant med en særdeles bra lunchbuffet. bare fiskesuppen er verdt turen. Anlegg for handicapseiling, verksted og fin lekeplass for barn. Link to post
roaldbj Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 ....bare fiskesuppen er verdt turen...... Tiltredes. For øvrig det første stedet hvor jeg har fått så grei tilgang på verkstedsfasiliteter (bildet hentet fra danskekyst-tråden). Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 13.August.2008 Link til dette innlegget Svart 13.August.2008 Ja da er vi godt igang med ny runde av Hvor er dette. Har tatt mange bilder i sommer med tanke for akkurat denne tråden. Ledetråd: Kjent profil her på BP er rett ved eller har pasert på vei sydover.. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn