Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Det vanskelige med bildet til Miles Ahead er at det er vanskelig å finne gode overrettere på bildet. Jeg antar at bildet er tatt mot V, kanskje NV ut fra lysnyansene. I forhold til formen på skjær og øyere kan dette være på svenskekysten. Jeg har tenkt litt på Kosterfjorden i sydlige områder. Men det kan sikkert også være på Vestlandet et sted - her er jeg overhodet ikke kjent. Jeg tror ikke det kan være i sørlige områder av Bohuslen.

Det er helt riktig det Lars H. Fin og lugn alternativ rute sydover mot Gøteborg. Så kan du titte etter Gunga når du er på de kanter. For dette er vel bakgården hans ville jeg tro, iogmed han henviser til Astor reglen når jeg hadde bilde av Åstol i en tidligere oppgave.

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

En riktig fin tur er det, ja. Gikk den ruten nordover for 2 år siden. Og Gunga har vel hemmahavn på Nordön. Mulig vi kommer til å gå under den broen sydover imorgen eller lørdag.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...