Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

......Ei søndagsettermiddagsnøtt :confused: ..Noen som vet hvor dette er?..

Havna i Stavern????

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Helt riktig! Vi er på vei gjennom Bevøysundet, ut mot Munkestein, en fin makrellplass for Mossinger og andre.

Bukta vi har lagt bak oss er Hvittingbukta, eller mer kjent som "Kølabånn" for lokalbefolkningen. En lun plass i sønnavind.

Hilsen en utflytta mossing. :nonod:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Får prøve meg på en jeg også da. Den er kanskje vanskelig, jeg hadde ikke klart den hvis jeg ikke hadde tatt bildet selv. På den annen side er det utrolig hva medlemmene her får til...

 

Denne var jo sabla vanskelig, da. Det er jo typisk et bilde man for eksempel ville ta over Gula Humpen - jeg lurer på om du er på vei nordover langs kysten, eller helt konkret nordvestover i øyeblikket og at det er Ulsholmen rett forut...?

Jeg må innrømme at jeg forsøkte å blåse opp informasjonen fra GPS'en din, men det gikk ikke så bra.

Link to post
Share on other sites

Hei Fenix

Ikke for vanskelig kanskje, men det er helt korrekt.

Dette er andre siden, på Syd Koster. 75 m med kabelferje og kabel ligger på 4.5m dybde.

Hadde en flott helg på Nord Koster.

Bilde

 

ADVARSEL.

Fra og med i år er det forbudt å sitte på en kasse øl, med fire tomflasker bak seg, samtidig som det sitter en måke på bryggepælen med to måker i lufta og en seilbåt i bakgrunn.

Når disse kriterier er oppfylt er det ikke lov å drikke øl på Koster.

Akkurat i helga var det ikke noe problem :nonod::lol:

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Tror det er på Orust, husker ikke hva denne havnen heter. Innerst i bukten er det en liten parkeringsplass med et hvitt hus der man har servering og selger souvernirer. Forsetter man veien i bakgrunnen kommer man til et av varvene. Men det er ikke der Najad, Forgus eller HR ligger.

Link to post
Share on other sites

Tror det er på Orust, husker ikke hva denne havnen heter. Innerst i bukten er det en liten parkeringsplass med et hvitt hus der man har servering og selger souvernirer. Forsetter man veien i bakgrunnen kommer man til et av varvene. Men det er ikke der Najad, Forgus eller HR ligger.

Du er på rett vei, Hulda!  :eek:

Men vad heter stellet o vilket varv ligger her?

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...