lippert Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Aner jeg en bilvei under odden der til venstre i bildet. Er det R23 det står.For det er vel Storskjær vi ser ??? Nei og nei Jeg er nok nærmere hans fastspikrede flybridge enn hans flytende mvh Knut Erik Link to post
chagall Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Ja, spørsmålet er vel hvor er dette ? Litt artig fotovinkel av denne øya (skjæret), men jeg er vel underlagt Astorregelen jeg også. Link to post
m/s draugen Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Hva er Astor regelen?? Er det slik at man vet svaret så får man ikke svare?? Link to post
Lagavulin Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Er vel at man må ha hjemmehavn en viss avstand fra hjemmehavna til han som legger ut bilde. Er det 20km? Er vel Astor som kan regelen best... :) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Polarn Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Noen som kjenner igjen hvor dette er da? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Walter_S Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Dette er i mitt område, så - ifg. Astor-regelen - må jeg holde munn... ...men jeg kan da si såpass at høyre biledkanten nok ble beskåret målrettet for oppå toppen av den bakre, gule holmen står det en **** som såvidt ikke kom med, og som de fleste nok kjenner. Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Astor Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Er vel at man må ha hjemmehavn en viss avstand fra hjemmehavna til han som legger ut bilde.Er det 20km? Er vel Astor som kan regelen best... :) En landmil mil fra ditt hjemsted eller der du har båten liggende. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Nei og nei Jeg er nok nærmere hans fastspikrede flybridge enn hans flytende Bjørneskjær og Knivsvika?? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
lippert Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Bjørneskjær og Knivsvika?? mvh Knut Erik Link to post
Lagavulin Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Dette bildet kan nok være til hjelp. Spørsmålet er fra hvor bildet er tatt. Fyret på bilde er 3,2nm unna. (tilleggsspørmål: Hvilket fyr?) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lazyjack Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Struten fyr med Nordre Søster til BB i bildet Hvor kan jeg hente premien? Link to post
Lagavulin Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Struten fyr med Nordre Søster til BB i bildetHvor kan jeg hente premien? Og hvor er det tatt fra..? :) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lazyjack Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Hvor er bildet tatt var spørsmålet ja... Det må vel bli fra utsiden av Papper et sted det da kanskje. Beklager hvis jeg er helt på villspor men det viktigste er vel å delta? Link to post
Lagavulin Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Oppe på en fjellknaus i Papperhavn, så vi sier korrekt på den. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lagavulin Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Da tar vi et nytt :) Hva skimter vi i bakgrunn, og fra hvor er bildet tatt? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lazyjack Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Prøver meg igjen. Fyret kan jo ikke være annet enn Torbjørnskjær. Kjenner ikke alle fiskerhavnene på Hvaler så da går jeg for at bildet er tatt fra Vikerhavna. OBS. Bor i Oslo så regelen er oppfyllt! Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Prøver meg igjen.Fyret kan jo ikke være annet enn Torbjørnskjær. Kjenner ikke alle fiskerhavnene på Hvaler så da går jeg for at bildet er tatt fra Vikerhavna. OBS. Bor i Oslo så regelen er oppfyllt! Torbjørnskjær er korrekt, men Vikerhavna feil.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Hans_K Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Er bildet tatt fra Utgårdskilen? Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Er bildet tatt fra Utgårdskilen? Stemmer! (3.januar i år.) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Hvor er dette. (Astorreglen gjelder her) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Noen som ser hvor dette bilde er tatt fra? (Astorregelen gjelder ikke) Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
tom-ass Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Hvor er dette. (Astorreglen gjelder her) Drøbak havn? Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Det kunne ligne litt. Men Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Noen som ser hvor dette bilde er tatt fra? (Astorregelen gjelder ikke) Et tips: De 2 ferjene man ser der ute er M\S Vesleø og Sagasund. Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
moosewine Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Noen som ser hvor dette bilde er tatt fra? Dette ligner veldig på en liten holme som ligger utenfor Flosterøya med en flott liten lagune inn det lille sundet til venstre.... . Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn