B-P-Nimbus 350C Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Noen som ser hvor dette bilde er tatt fra?(Astorregelen gjelder ikke) Er det M/S Bohus vi kan se i horisonten. Og det er vel noen øyer vi ser til høyre i bildet. Kan det være at du str på Hvaler et sted?? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Dette er en liten holme på svenskesiden.. Må ikke røpe for mye nå da Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
horg Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Herføl - Grønnbauen/langrøsset? (too late) Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Begynner å nærme seg men ikke riktig ennå. (Det er på svenskesiden) Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Mulligan Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Valnesbukta. Heia i bakgunnen. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Nord Hälsø?? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Nord Hälsø?? Så nærme eller må vel bli denne nå som vi er på svenskekysten Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
roaldbj Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Siden du nevner M\S Vesleø, så seiler jo denne mellom Strømstad og Hvaler. Det er noen ganger vanskelig å se horisonten klart. Synes likevel jeg ser noen detaljer fra Nord-Koster. Tipper at du kan være i nærheten av Bölskären. Der er det i alle fall vakkert. Link to post
REM Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Et tips: De 2 ferjene man ser der ute er M\S Vesleø og Sagasund. Har du Hærføl og S. Sandøy bak deg, mot NV, og innseilinga til Strømstad rett Ø? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Heller motsatt Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
roaldbj Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Foreslår at du legger ut kartutsnitt fra området. Det er vel nå åpenbart at du befinner deg i området mellom Strømstad og Hvaler. Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Du har klatret opp på fjellet på Tjurholmen, og bildet er tatt mot vest..? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Valianto Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Du har klatret opp på fjellet på Tjurholmen, og bildet er tatt mot vest..? Kan ikke bli forklart bedre ! Riktig :) Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
roaldbj Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Jeg har også fundert på Tjurholmen, men tror at den ligger litt for mye vest? Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 He,he, har nemlig gjort det selv i sommer, fin utsikt derfra! Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
REM Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Hvor finner du de fine kartene dine Roaldbj? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Jeg har også fundert på Tjurholmen, men tror at den ligger litt for mye vest? Leden for ferjene går vel rett syd for tjurholmsknappen, og en rett linje inn mot herfølrenna, og det stemmer godt med bildet. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Når man blir fortalt hvor bildet er tatt så ble alt mye lettere. Men den var lei! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 kart.kystverket.no. (også velger du sjøkart) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Hvor er dette. (Astorreglen gjelder her) Her kommer et par stikkord. Tatt med telelinse. Sterkt innzoomet. Koslig havn med gjennomfart for mindre fartøy. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Fyllinga i Horten kanskje? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Horten havn ja.. (..og fyr) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Fyllinga i Horten kanskje? Fyllinga er riktig svar. Her fra en litt annen vinkel: Fyllinga er en utrolig koslig havn å ligge i. Desverre blir det til at man heller går til gjestehavna lenger sør som mangler den kosen Fyllinga kan by på. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Hvor er vi nå? Ingen Astorregel. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
tom-ass Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Jeg var i fyllinga i sommer, dvs jeg syklet langs kanalen, studerte kartet men tok ikke sjansen på å gå der med snekka pga lanternemasta på solluxen. Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn