Gunga Din Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Resö hamn S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Helt riktig. Hadde jeg tatt med hele Eros hadde ALLE vist hvor vi var. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 En kjapp en til før leggetid: Ingen Astorregel. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lagavulin Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Strømstad? red: litt kjapp tror jeg.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Strømstad er stedet. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Denne tar trolig mer tid å løse? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lagavulin Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Hmm, denne var verre, noen hint? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Fenix Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 På Møre er jeg ikke kjent, men jeg synes kanskje dette kan minne om "baksiden" av en av fiskerihavnene sørover. Kungshamn, for eksempel..? Link to post
Gunga Din Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 nei tror ikke dette er Bohuslän...husen ser norske ut ! o fiskebåten skulle haft synlige LL i stäven.... jeg tror dette er på Vestlandet noenstans.....Kristiansund noenstans, tipper jeg S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Ja, jeg tror vi sier Baillsund. Link to post
Astor Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 I Møre-traktene ? På Møre er jeg ikke kjent, men jeg synes kanskje dette kan minne om "baksiden" av en av fiskerihavnene sørover. Kungshamn, for eksempel..? nei tror ikke dette er Bohuslän...husen ser norske ut ! o fiskebåten skulle haft synlige LL i stäven.... jeg tror dette er på Vestlandet noenstans.....Kristiansund noenstans, tipper jeg Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Mens dere tenker på fiskebåtbildet legger jeg ut en litt lettere variant: Ingen Astorregel. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
frank_berger Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Kan vel ikke være Rauerkalven utenfor Engelsviken? Får det ikke til å stemme helt med vinkelen. Det er vel ikke så mye trær der heller når jeg tenker meg om. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Astor Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Det er ikke Rauerkalven. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
frank_berger Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Kjenner meg ikke igjen der Astor. Men er det noen som kjenner seg igjen her da? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Gunga Din Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Ja....... S/Y Gunga Din Link to post
frank_berger Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Veldig koselig lite sted. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Bidevind Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Grundsund, bildet er tatt fra broen på kveldstid Link to post
MajorAndy Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Hvad med her, så? Jeg kan røbe, at vi befinder os lidt i udkanten af normal norsk aktionsradius... Andy Link to post
frank_berger Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Sola inn fra Nord\nordvest. Bra observert. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Gunga Din Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Hvad med her, så? Jeg kan røbe, at vi befinder os lidt i udkanten af normal norsk aktionsradius... Andy ikke for langseiler.......tipper 'Mölle by the sea' S/Y Gunga Din Link to post
MajorAndy Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Korrekt! Anbefales! Andy Link to post
Gunga Din Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 The Gräsänkling Blues Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt (Jo ja sa just de att) det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt när jag sitter här med ett glas grapefruktjuice, sjungande The Gräsänkling Blues. Min fru har rest till Mölle, till Mölle by the sea. Hon for för fjorton dar sen och jag kände mej så fri. Oh, hå, hå, hå, oh boy! Nu skulle här jumpas för joy! Men nu känner jag mig mindre fri, så nu får refrängen bli: Oh, Elsalill, come back to me!............. S/Y Gunga Din Link to post
hifo Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 ikke for langseiler.......tipper 'Mölle by the sea' gang på gang "tipper" du rett. har du vært alle disse plassene? og har du fotografisk hukommelse? :-) dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn