Jump to content

Hvor er dette?


bliss X

Recommended Posts

ettersom ingen andre prøver seg, fortsetter jeg med mine dårlig scannede bilder.

Bildet er bra, det - men det er jo umulig å se hvor det er. Jeg er likevel rimelig sikker på at det er på "E6", et sted mellom Grebbestad og Hunnebostrand. Det er flere områder på denne strekningen som ligner.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Kan det være inn mot Havstensund etter at du har tatt Bissenrennen inn fra Kosterfjorden? Eller stevner du mot Fjällbakka sydfra, før Tanum Strand?

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Fenix og LarsH er på sporet.

Vi skal imidlertid lenger sør...

 

Suzuki

Sør for Hunnebostrand også?

Ja...mulighetene er legio. Det kan f.eks. være sørover fra Bohus-Malmön eller i området nord for Marstrand. Selv om landskapet er kjent, ser jeg ikke noe landemerke jeg gjenkjenner.

Link to post
Share on other sites

Siden der er så mange "lommekjente" i Sverige / Bohuslän, så prøver jeg med 2 bilder, hvorav det første ikke burde by på store problemer å identifisere. Det andre derimot.........?

 

1

show_image_stream.php?bid=9717629&dx=527&dy=395

 

2

show_image_stream.php?bid=9717685&dx=527&dy=395

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Siden der er så mange "lommekjente" i Sverige / Bohuslän, så prøver jeg med 2 bilder, hvorav det første ikke burde by på store problemer å identifisere. Det andre derimot.........?

 

1

Hamburgsund?

 

2

Dette ligner fælt på Dannemark med området nord for Heestrand i bakgrunnen...?

Link to post
Share on other sites

..

1

Hamburgsund?

 

2

Dette ligner fælt på Dannemark med området nord for Heestrand i bakgrunnen...?

1 - :nonod:

 

2 -   :sad: Dannemark - Uløen, et flott sted!

 

:lol:Well done, old chap! Det er bare å bøye seg i støvet for Fenix sin lokalkunnskap!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Jag tror att du er på rett spor............Krapyl       Men var i Bohuslän ligger dette ??????

Kan det være at Hr. Gunga Din har ankret sitt stolte skip i Långøsundet og har fotografert sørover. Fergeleiet på Øddø til høyre i bakgrunnen?

Koblingen til påske kan jo være idiotene som lager kvalm i Strømstad i påsken.

Jeg skjemmes på nasjonens vegne over den gjengen.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...