Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Kjørt forbi Silda???

Joda, det er Stadtlandet med Stadt utenfor venstre billedkant.

Neida, jeg hverken kjørte/seilte forbi Silda. Det ble overnatting i gjestehavna. Hadde tenkt å spise middag på resturanten, men kokken som vistnok bare skulle "ut en tur", dukket aldri opp igjen. Så etter 3 timer forsvant de siste håpefulle gjester, litt tynnere enn da de ankom. Silda var virkelig en flott plass å komme til, naturen rundt er jo formidabel. Her et bilde fra yttersiden med Silda i venstre billedkant.

dsc00559.jpg

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Bildet til Lars, må jo være fra Son?

Ja visst, var det så lett? Bildet ble tatt med mobilen en kveld jeg skulle overnatte i båten etter å ha jobbet med å sette inn nytt varmeapparat til langt på kveld. Det er faktisk beboerne i området som har fest!

Men da tar vi like så godt en til, i disse snørike tider, hvor er dette?

broyting.jpg

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Sorry, glemte at tråden gjelder for Østlandet. Og Danmark? Nei da, du må laaangt sydover! :wink:

Her fruen foreviget på kamel på samme underlag som veien var dekket av på det første bildet.

kamel.jpg

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...