maanestraale Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 ........ Du tar kanskje denne og?; M/Y Ellen Marie (som har tilbrakt helgen på Skrata) Risøysundet? 59`01,85N 9`45,95E Og bua er fergekaia... M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 Jepp, Maanestraale, godt observert ettersom det er en stund siden du har vært der M/Y Ellen Marie . www.g-mt.no Link to post
bliss X Svart 5.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Halfdan Hansen igjen: Link to post
Gunga Din Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Halfdan Hansen igjen: Havstenssund ! sen bare en liten korreksjon på ett tidl inlegg............ Dette er 'Gunga land' Hvor er dette ? S/Y Gunga Din Link to post
Walter_S Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Dette er 'Gunga land' Hvor er dette ?Coconut Cove! Østenfor solen! Barbados! Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Coconut Cove! Østenfor solen! Barbados! Bra Walter, när vi kommer dit så skall vi sitta der under palmen o drikke Pinacolada ! S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hvor står desse två pingviner, ............ett litet kulturspm S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hvor står desse två pingviner, ............ett litet kulturspm Pingvinene står på nedsiden av Hotel Klubben på Tønsberg brygge! Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Pingvinene står på nedsiden av Hotel Klubben på Tønsberg brygge! Helt riktigt Fenix !! spm har stått nesten hele dagen utan att noen har grejjat det! pingvinerna er vel bare en 70-80cm höga så det er lett o gå förbi utan att notere dom, man passerer dom när man går fra gjestehavnen in mot byn eller 'brygga' ! Men det var bra gjort Fenix! S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 plockar fram denne igen............................ Lasse la ut några instrument igår, her er några andre........ Hvor er dette...................... (ursäkta den dåliga kvaliten på bilden) S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 Masta på Ex-DJUICE DRAGOON ? Suzuki No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 Masta på Ex-DJUICE DRAGOON ? Suzuki Du var meg en djä............., visst er det de ! får tyvärr ikke til bildbehandlings programmet i kvell mine bilder er för store får ikke ner dom i storlek S/Y Gunga Din Link to post
Herman Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 Du var meg en djä............., visst er det de !Ja, men HVOR er det, jeg prøvde å se på om instrumentene kunne gi meg et hint. Skal vi se, 11,2 knop vind fra ØSØ, seiler SV, det må være rett utenfor ... Nei den var for tøff All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Gunga Din Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 Ja, men HVOR er det, jeg prøvde å se på om instrumentene kunne gi meg et hint. Skal vi se, 11,2 knop vind fra ØSØ, seiler SV, det må være rett utenfor ... Nei den var for tøff jag ger opp bilderna blir alldelles för store o grynige ner jag laster opp dem her på baatplassen! nu orker jag ikke mer, tog meg en stor GT istellet, og då er det riskatt det fullstendigt går åt skogen S/Y Gunga Din Link to post
Frank v. Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Her et bilde fra i dag.. Noen som tar den? Forøvrig et nydelig vær på sjøen i dag,kjenner at det skulle vært smørt på solkrem ja..... mvh frank v. Link to post
Suzuki Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Du var meg en djä............., visst er det de ! får tyvärr ikke til bildbehandlings programmet i kvell mine bilder er för store får ikke ner dom i storlek litt rosa framfor masten avslørte båten. Ikke mange rosa båter på de 7 hav nei. .. Suzuki No boat needed.. Link to post
Allan E Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Dette må være fra kreppa ved Kragerø. Link to post
Frank v. Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Dette må være fra kreppa ved Kragerø. Helt korrekt det sailing metal... Forøvrig lite vimpler og se i dag... Link to post
Gunga Din Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Anvender XnvieW ! När jag konverterer bilder vad skall jag ha för screensize og printsize? eller er jag helt ute o cyklar! S/Y Gunga Din Link to post
bliss X Svart 9.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Noen interesse for flere Halfdan Hansen bilder? Har mange godbiter igjen. Link to post
jada Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Noen interesse for flere Halfdan Hansen bilder? Har mange godbiter igjen. Ja, gjerne for meg Link to post
bliss X Svart 9.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 Halfdan Hansen har vært på tur igjen. Hvor har han vært denne gangen? Link to post
Gunga Din Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 litt rosa framfor masten avslørte båten. Ikke mange rosa båter på de 7 hav nei. .. Suzuki Her kommer litt bilder på Djuice o starten ! på veg ut ur Gbg's havn Min bror til rors........ Illbruck i starten......... Djuice i starten.......... ( för att vara riktigt ärlig er ikke alle bilderna tagna samme dag, på de två understa bilderna så står min bror på dekket til Gunga Din ! ) S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 En aldeles fantastisk helg. Utrolig mange båter utpå. De fleste i bedaglig tempo. Alle nøt varmen! men hvor lå Astor (uten P) longside? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
KOB Svart 9.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2004 [Halfdan Hansen har vært på tur igjen. Hvor har han vært denne gangen?Det er fristende å prøve med Portør. En del likhetstrekk, selv om jeg egentlig ikke får det til å stemme. Skal ikke være 2 varder, og øya/landet i bakgrunnen som kan være Jomfruland ligger ikke i riktig retning. Holmene er også for knudrete. Men vi gjør et forsøk. Det kan være vinkelen. Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn