Otto R Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Populær plass - kanskje vel livat ? Link to post
sailor Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Bårsetøya? Link to post
Poseidon Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Men eg trur du er på Ormøy. Jeg tror heller vi satser på Vannøen med sin FrP-inspirerte arkitektur Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Otto R Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Alt for lette bilder atså Her er en ny utfordring ! Hvor koser ungene seg her ! Link to post
Otto R Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Sailor har helt rett, Bårdsetøya i Keiko land på Nordmøre Link to post
Fantino Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 (redigert) Noen som ser hvor dette er da Langøy? (den rett øst av Hundvåg, helt nord i "vågen") Er sikker fint med en oppgave om gangen, men hvis løsningen drøyer synes jeg det bør være lov å legge inn en ny. Redigert 5.September.2009 av Fantino (see edit history) Link to post
alfb Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Langøy? (den rett øst av Hundvåg, helt nord i "vågen") Skal nok noe lenger nord i Ryfylke, ja Link to post
Seilaren Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 (redigert) Jeg tror heller vi satser på Vannøen med sin FrP-inspirerte arkitektur Hvordan du kan blande et politisk parti inn i dette er ganske ufattelig. Men alle de svære kvite "kremslottene" som ligger på vestsiden av Vassøy er en skam for byen. De styggeste husene jeg ser! Desverre ser jeg dem alt for ofte... Redigert 5.September.2009 av Seilaren (see edit history) God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Nyste Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Minner om denne som framleis ligg uløyst: Kan me ikkje prøva å ha ei "oppgåve" gåande om gangen? Er bilde tatt fra Brandasundsåto? Link to post
JanB Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 (redigert) Nyste har rett. Bildet er tatt frå Brandasundsåto (muligens litt nede i bakken) og viser det nordre innløpet til Brandasundet.. Redigert 5.September.2009 av JanB (see edit history) Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
blacki Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Hvordan du kan blande et politisk parti inn i dette er ganske ufattelig. Men alle de svære kvite "kremslottene" som ligger på vestsiden av Vassøy er en skam for byen. De styggeste husene jeg ser! Desverre ser jeg dem alt for ofte... Vassøy er korrekt ja! Link to post
Frøken Fryd Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Hvor er jeg ankret opp på dette bildet? Link to post
Johannes Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Er det Alden som skimtes i bakgrunnen? Kan det være at du ligger på Kinn? Link to post
TB2855 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 -eller er det et hint om at det er noe som heter SUNNmøre ?? Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
TB2855 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 skult perla då må det va eiksund:) Eiksund er vel ikke skjult, men du er nære. Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Vanisian Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Du ligg oppankret mellom Tansøya og Helgøya vest for Askrova. Link to post
osa Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Eiksund er vel ikke skjult, men du er nære -kan vi bli enig om at det er nære Fosnavågen...??.... Link to post
Gas Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Dette er en skjult perle, men hvor? Kjeldsund Herøy Kommune? Link to post
TB2855 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Dette er en skjult perle, men hvor? Kjeldsund Herøy Kommune? Veldig nært, feil kommune. Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
osa Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Nordre Håheimsvågen, ser over mot Furøya..?? Link to post
lundberg Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 nordvaagen ser åt sama håll som osa Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Gas Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Veldig nært, feil kommune. Då er det Haddal Ulstein Kommune Link to post
TB2855 Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Nordre Håheimsvågen, ser over mot Furøya..?? Du har studert kartet igjen ser jeg OSA Men det er helt riktig. Og som Gas sier i Ulstein kommune. Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
sailor Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Korleis er det å fortøye der? Brygger? Link to post
Frøken Fryd Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Er det Alden som skimtes i bakgrunnen?Kan det være at du ligger på Kinn? Det er Alden vi ser men bildet er tatt ett annet sted. Du ligg oppankret mellom Tansøya og Helgøya vest for Askrova. Vi skal lengre nordvest. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn