Bjørn Løvjomås Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 ikke sikker, men jeg mener å huske at verftet i kirkenes hadde malt blått mønster på ene veggen, lenge siden jeg har vært der. kan jo ta feil... Endelig ble det Bobåt Link to post
Rune2222 Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 er det ikke havna i kirkenes da tro?? Kirkenes er korrekt. Russerflåtens nye hjemmehavn, de skal visst føle seg tryggere der. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Kirkenes er korrekt. Regner med premien er en fottur til oppgavestedet... Endelig ble det Bobåt Link to post
Oteren Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Noen som vet hvor sjekta ligger fortøyd?? Er det Merdø i bakgrunnen? ikke sikker, men jeg mener å huske at verftet i kirkenes hadde malt blått mønster på ene veggen, lenge siden jeg har vært der. kan jo ta feil... Du kan vel skimte en blåmalt vegg der....lenge siden jeg og var der. Båtene skal vel aldri ombygges til "Trawlere" da... Link to post
Rune2222 Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 (redigert) Regner med premien er en fottur til oppgavestedet... 1. Premien er en 8 ukers sykkeltur fra Lindesnes til oppgavestedet. Sykkel må vinner holde selv, da turens lengde på 8 uker må sies å være en flott premie. Redigert 5.November.2009 av Rune2222 (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Er det Merdø i bakgrunnen? Det er ikke merdø, må litt lenger vest for å finne dette stedet Endelig ble det Bobåt Link to post
Oteren Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Jerkholmen i bakgrunnen? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Jerkholmen i bakgrunnen? det er helt riktig , og hva heter holmen sjekta ligger på da.... Endelig ble det Bobåt Link to post
Oteren Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Asperholmen? Link to post
Langs land Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 (redigert) #373 Da har du vunnet KRK! Jeg kjenner stedet som Normannsvika, men det er jo egentlig litt bortenfor. Ganske utrolig det flyfotoet. Redigert 5.November.2009 av Mare Nostrum (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Asperholmen? ikke langt i fra.... litt lenger øst Endelig ble det Bobåt Link to post
Tine IV Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Dette passerte vi i sommer,det må du ha sett om du har gått denne veien.Fint om det kommer litt info om dette huset da jeg aner lite om det,om dere kjenner dere igjen her da. Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
bert Svart 6.November.2009 Link til dette innlegget Svart 6.November.2009 Hei, kan det tollstasjon ,ved Svinesund ? Link to post
Lagavulin Svart 6.November.2009 Link til dette innlegget Svart 6.November.2009 (redigert) Ja, det er det, kjører forbi her hver gang jeg er ute med båt. Mener på at det er Halden kommunene som eier bygningen nå. Sit. fra Wikipedia: " Bygningen Gamle Svinesund, kalt Søylegården, fikk dagens form rundt 1850. Den gamle kongevei gikk opp rett bak dette stedet, som også var betydningsfullt da svenskenes kong Karl XII var på besøk (1716–18), og som grensepoststed på 1700- og 1800-tallet." Og her er også en link om den gamle tollstasjonen. Redigert 6.November.2009 av Lagavulin (see edit history) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Gunga Din Svart 6.November.2009 Link til dette innlegget Svart 6.November.2009 fler bilder foto taget på 30-talet ......se ferjen med den lille bussen lurer på hur det hade funket med den ferjen o grensehandeln idag !! http://haldenkort.net/galleriSvinesund.php S/Y Gunga Din Link to post
Tine IV Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Var kansje litt lett ,men da lærte jeg noe også ;) Jeg viste nemlig ikke at det har vært tollstasjon ;) Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Rune2222 Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Hvor kan dette være? Link to post
880 Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Kinsarvik.... Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Rune2222 Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Kinsarvik.... Kinsarvik er plassen Link to post
Regina III Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Og hvor er det vi ligger her? Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Denne er ikke løst enda Tydligvis vansklig denne her ja. Vil dere kansje ha et hint eller to..... Laaaaaangt vest står en hest. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Fister? S/Y Surprise Link to post
Rune2222 Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Denne er ikke løst enda Værlandet? Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 7.November.2009 Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Og litt lenger vest ligger .......? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn