Frank v. Svart 5.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2004 Våger det ene auet, er det fra utsiden av Lyngør? Heisann panpan. Er nok på sørlandet,men ikke utenfor Lyngør... mvh Frank v. Link to post
Ronald Svart 5.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2004 Helt riktig, men hvor? Jeg var der en tur i helgen (pr. bil) og tok bildene. Utrolig hvor mye rot folk samler på slike steder! Lars H. Kan det være Bergsøya sett fra Hoem? Ronald. Link to post
Lars H. Svart 5.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2004 Kan det være Bergsøya sett fra Hoem?Du må nok litt lenger inn i fjordene. Det er Bøfjorden båthavn like før broen inn mot Åsgardsfjorden som har 5 gjesteplasser, ferskvann, strøm, toaletter og dusjer. Havneavgift er kun kr. 50,- Kun få minutter til dagligvare. Diesel litt lenger ute ved Samvirkelaget. Pris 4,95 under 100l. 4,90 over 100l. Bensin må bæres 20m. i kanne. Kontakt tlf. 932 62 939. Posisjon: N63 01,084 E008 22,652 Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Cato Svart 5.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2004 Frank v. : Har en her....Noen som tar den?... Kunne minne om Perleporten - Risør Link to post
rattatta Svart 5.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2004 Må vel bare sprekke at den vakre nattehimmelen over lyser over et ellers så kjedelig stykke hav som Trondheimsfjorden. Tatt nordover ca 1 nm 30 grader av Munkholmen i ei eventyrnatt. Skyene henger over Fosen. Link to post
PanPan Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Her vil ikke eg lande ... tenker på Loen-vannet i Nordfjord når jeg ser bildet, men kan det være det da? Link to post
Arnstein Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 ... tenker på Loen-vannet i Nordfjord når jeg ser bildet, men kan det være det da? Minner litt om det ja, men det er nok Lysebotn, hvor vovede menn og kvinner kaster seg utfor 900 m høye Kjerrag, med de største forhåpninger om å lande mykt på føttene i fjærestenene. mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Maika Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Jeg vil også være med: Link to post
PanPan Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Jeg vil også være med....Ikke Rogaland (?), sletts ikke Agderfylkene, Telemark, Oslofjorden. Er vi i Hordaland? Link to post
Jamo Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Minner litt om det ja, men det er nok Lysebotn, hvor vovede menn og kvinner kaster seg utfor 900 m høye Kjerrag, med de største forhåpninger om å lande mykt på føttene i fjærestenene. :yesnod:Geitaneset heter det Link to post
Krapyl Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Jeg vil også være med: Er det Marstein? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Krapyl Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Sjøens E-6 på Tirsdag. Hvormontro? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Amorosa Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Sjøens E-6 på Tirsdag. Hvormontro? Da er du vel på tur i Kosterfjorden og sørover. Link to post
Krapyl Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Ikke helt, men det var nære øyet, som svensken sa, toget traff ham i panna. Jeg har klipt vekk en populær øygruppe til styrbord. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Amorosa Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Ikke helt, men det var nære øyet, som svensken sa, toget traff ham i panna. Jeg har klipt vekk en populær øygruppe til styrbord. Hvis sørover er riktig så må det jo være Koster og hvis du drar andre veien så er det Hvaler. Link to post
Krapyl Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Jeg er innafor Tisler på vei sørover. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
GeirFrode Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Er det Bolærne du har klippet vekk???? Link to post
Krapyl Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Er det Bolærne du har klippet vekk???? Nei, det har forsvarsministeren og miljøvernministeren tatt seg av. Det er Tisler jeg har tatt vekk til syrbord. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Selina_jr Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Noen som klarer å finne ut hvor dette er? Hint: Det er øst for Lyngør en plass mvh Selina jr Link to post
Selina_jr Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Ser at det ikke var det beste bildet jeg kunne ha lagt ut, ettersom det kunne ha vært tatt "hvor som helst" på sørlandskysten.. Bildet er tatt noen nautiske mil vest for Rakke båene, med kurs mot Tønsberg ombord i 12 meteren Magnolia. Selina jr Link to post
Maika Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Ikke Rogaland (?), sletts ikke Agderfylkene, Telemark, Oslofjorden. Er vi i Hordaland? Jo, det er i Rogaland... Link to post
PanPan Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Jo, det er i Rogaland...Da prøver jeg meg med Eigerøy, ser ut på bildet som om det er en hvit stripe på fyrtårnet, og da bør det være Eigerøy fyr. Link to post
jada Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Er det noen som tar denne. Antar det er mer folksomt her nå, enn da dette bildet ble tatt, selv om det har vært svært grått og vått her i det siste. Link to post
Maika Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Da prøver jeg meg med Eigerøy, ser ut på bildet som om det er en hvit stripe på fyrtårnet, og da bør det være Eigerøy fyr. Bingo Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn