TideRace Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Hehe... nei.. jeg var overbevist om at denne var altfor lett for deg, Gunga Din, så jeg trodde du først ikke svarte av høflighetshensyn Bildet av det kaotiske elektriske anlegget er reelt nok, men var ment som en spøk. Det er fyret som først og fremst er ledetråden. Og det ligger på ANHOLT. Mange besøkende reagerer på det golde ørkenlandskapet på øya, men ikke alle vet at det er fyret på øya som er skyld i dette golde landskapet. Da fyret ble satt i drift på 1500-tallet, var det drevet av ild og veden hogget de på øya. Dette vedvarte til halve øya ble ødelagt, og det ble forbud mot hogst. "Holt" på dansk betyr "liten skov" og før nedhuggingen ble skogen på øya brukt som sjømerke for skutene. Stien jeg spør om heter "Kærlighetsstien"... tenkte kanskje noen kjente navnet hvis de har gått litt rundt på øya. Her er et bildet av "Ørkenen" som dominerer østsiden av øya: Redigert 22.November.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Den hadde jeg ikke klart, selv om jeg har vært der... Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Jeg har også fundert på denne... det minner meg om fyret sydvest på Samsø... men hva var navnet igjen.... AHHHH!! Vesborg.... men jeg er ganske så usikker... Redigert 22.November.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Min favoritthavn i pent vær. Hvor ? xxxxxx blev i 1995 valgt af Bådnyts læsere som Danmarks bedste havn m.h.t. natur, service og havnemiljø Redigert 22.November.2009 av sydspissen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Phoebe skrev: Hehe... nei.. jeg var overbevist om at denne var altfor lett for deg, Gunga Din, så jeg trodde du først ikke svarte av høflighetshensyn har aldrig vart på Anholt, har bare sejlt førbi ett antel ganger.... i år hade vi bestemt oss før o gå til Anholt på vegen hjem.....men så vred vinden...så vi ombestemte oss Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Langs land Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Tilbake til gamlelandet, hvor er dette bildet tatt? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 sydspissen skrev: Min favoritthavn i pent vær. Hvor ?xxxxxx blev i 1995 valgt af Bådnyts læsere som Danmarks bedste havn m.h.t. natur, service og havnemiljø Samsø.......Langør Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
sydspissen Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Helt korrekt ! Kan ANBEFALES på det varmeste !! Her kan man også svaie... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 sydspissen skrev: Den hadde jeg ikke klart, selv om jeg har vært der... Phoebe skrev: Jeg har også fundert på denne... nei ikke Vesborg...... vill ni ha en ledtråd...sydspissen ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
sydspissen Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Er vi på ei øy ? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 halvøy Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
sydspissen Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 det ligger i Europa Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
TideRace Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Ahaaa... Europa Point... Gibraltar! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 helt rett !......... tog bilden med mobilen, derav den dålige kvaliten! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Hvor ligger denne BP-medlemmen da ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Er det Split Kroatsia? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 nix tror ikke det Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
TideRace Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Sætre, Hurum, Buskerud.... Redigert 22.November.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Mnei. Vi er lokale. Kirkoniemi? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 nix ...inget gammelt sandtag dette Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Mulligan skrev: Kirkoniemi? nix men det brenner.......(æven om det er kallt der!).... i viken mittemot ligger denne kjende damen vad heter hun ? Redigert 22.November.2009 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Dreamer Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Vi trenger et sommerbilde i mørketiden! Hvor er Dreamer på vei på dette bildet? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Sør-øst for Lukksundet ? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Dreamer Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Bonita I skrev: Sør-øst for Lukksundet ? Litt lenger sør. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.