Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Et tips på innlegg #1823. Vi er i Sogn.

Det første bilde viser at vi ligger i ei "bukt" med en innseiling. Ta båtens master så kan du mellom disse rette en kurs nesten rett nordover mot holmen i det fjerne. Vi kan av og til høre biler i det fjerne :wink:. Kan vel si vi ligger i le for det meste og skult fra yttersiden av en fjellknaus.

Ønsket jo ikke å avsløre hvor dette er (men har vi sagt A så...) da vi så og si alltid legger turen innom - på nord- og sørgående - og tar en pause her. Fredelige og rolige omgivelser. Fisken biter rett under båten og det er ikke småfisk. Av og til har det godt en laks forbi. Litt forundret over at det sjelden er andre her inne i "lagunen".

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Dess lengre tid dette tar dess sikrere blir jeg over at vi kan beholde plassen noen år til for det er herlig å ta seg en naken dukkert i lagunen om sommeren :lol:

Bommet en gang på dette og måtte be fruen om å lange meg buksa da det dukket opp gjester. Fikk ikke med meg fisken som satt på gaffelen.

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...