Jawik Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Jeg får heller gå planken en gang i juli måned 2010 Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Vanisian Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Hadde ein sterk mistanke om att du var på ville vegar. Bilde nr 1 ser ut for meg å væra i Gulen og ca Pos N60gr 58,408m E 04gr 58,136m Ramsvikholmane. Og øya i det fjerne er Segløya. Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Ett lite tips Det er inne i en fjord i Romsdalen. Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Jawik Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 (redigert) Så du mener begge bildene er fra Ramsvik - innsiden av den største holmen. I så tilfelle får jeg fortsatt beholde lagunen i Solund for meg selv . Loggen må ommøbeleres med hensyn til bildene etter at vi har tatt oss en ny tur. Beklager i mengder og får herved ta planken til sommeren og gå på ville sjøvåger. Får se å hjemme meg når deres båtsesong begynner. I lagunen som er forbasket lik. Redigert 19.Desember.2009 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
roesok Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Det er inne i en fjord i Romsdalen. Ikke så mange fjorder i Romsdalen. Er det innerst i en fjord? Et tips: Eidsvåg Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
lnjk Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Du har da ikke lagt ut bilde fra lagunen i Solund. Kanskje du unngår planken hvis det legges ut Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 (redigert) Nei, det blir feil fjord. Hadde du sett andre siden hadde den blitt for lett p.g.a fjella PS. Det er ett stykke igjen av fjorden innover. Redigert 19.Desember.2009 av gunnt (see edit history) Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Hallais Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Da prøver vi en lett? Hvor er dette? (beklager et dårlig bilde) Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Jawik Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Nei nå tørr jeg ikke mere - får holde med planken - før jeg har hadd noen stunder for meg selv i jordkjelleren med en kraftig sigar. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
roesok Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Tja, da står vi vel igjen med Langfjorden som går fra Molde innover til Kleive. Rundt Hjelset kanskje, nei der er det neppe. Så har vi Tresfjorden. Muligens rundt Åfarnes, men tviler på det. Siden du nevner kjente fjell så mener du kanskje Romsdalsfjella, altså må dette være på andre siden av Åndalsnes. Det er ikke så høye fjell rett bak der, men kan skimte et høyere i bakgrunnen. Det kan være toppen av Skåla. Kanskje i nærheten av Eidsbygda eller rundt Nesjestranda? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Hjelset er rett ;-) Bak oss ligger båthavna på Hjelset. Så over fjorden bak oss hadde vi sett opp på Skåla fjellet også. Det fjellet vi skimter på bildet her tror jeg er Lønsetfjellet, men er ikke sikker. Fjorden heter Fannefjorden som går inn forbi Kleive. Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
frank_berger Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 (redigert) Her er det sikkert mange som kjenner seg igjen. Redigert 19.Desember.2009 av frank_berger (see edit history) Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Denne blir vel litt enkel, men jeg prøver lell Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
roesok Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Og hvor er dette? Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
roesok Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Denne blir vel litt enkel, men jeg prøver lell Ringholmen Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Det er feil Kommune. Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Roesok jeg lurer på om bildet ditt er fra Hustad marmor Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
GeirFrode Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Her er det sikkert mange som kjenner seg igjen Det ligner veldig på Geitøya.. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Her er det sikkert mange som kjenner seg igjen Gjetøya ved Merrapanna? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
roesok Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Roesok jeg lurer på om bildet ditt er fra Hustad marmor Nei, også feil kommune Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Skyter fra hofta og sier Ulsteinvik. Har ikke vært der selv. Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
frank_berger Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Dette var da veldig lett da.Gjetøya er riktig. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
roesok Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Skyter fra hofta og sier Ulsteinvik. Fortsatt feil. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
gunnt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 er det på Eide Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
SRC31 Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Dette da? Hva heter øya vi er på? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.