Hallais Svart 27.August.2010 Link til dette innlegget Svart 27.August.2010 Ser me inn i Erfjorden?... Skjoldafjorden.....? Regnet gjorde nok litt Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Fantino Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) På vei inn Fognafjorden/Fisterfjorden mot Ølesund? Kanskje Lauvåsen midt i bildet? Redigert 28.August.2010 av Fantino (see edit history) Link to post
Fantino Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Er du på vei til "rootsfestival" i Vikedal?.. Var egentlig et "fiskespørsmål". Syntes det kunne se ut som om du var på vei nordover i Finnøyfjorden, mot Gapafjorden/vestre Ombofjorden, med vestre del av Ombo midt i bildet..(men nå har jeg jo snart "teppebombet" hele Ryfylke med alle forslagene, så jeg må vel treffe snart..) Link to post
Hallais Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ...... "teppebombet" hele Ryfylke med alle forslagene, så jeg må vel treffe snart..) Noen forslag er bra, men ikke helt rett. Vennligst prøv litt til! Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Mix Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Jeg tipper du er i Nedstrandsfjorden og på vei inn Sandsfjorden. Link to post
Hallais Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ....... Nedstrandsfjorden og på vei inn Sandsfjorden. desverre Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Mix Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Høgsfjorden med sikt sørover mot Dirdal ? Link to post
Hallais Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Mix (nå er det ikke mange fjorder igjen) Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Fantino Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Ok. Siste forsøk. På vei sørover i Jelsafjorden. Bandåsen på Ombo midt i bildet. Foldøy på styrbord og Jelsalandet på babord? Hvis ikke må du kjøre dette som "påskelabyrinten", der vi får hinte oss frem litt... Link to post
Mix Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Det er vel allerede foreslått av JanB Fantino. Det samme var jo mitt forslag av Høgsfjorden. Ser me inn i Erfjorden? I så fall må bildet vera tatt nord for Ombo. Link to post
Fantino Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) Det er vel allerede foreslått av JanB Fantino. Det samme var jo mitt forslag av Høgsfjorden. En ser ikke inn i Erfjorden hvis en er nord for Foldøy, dvs. at JanB må ha "vært" en hel del lenger sør enn jeg foreslo - og fjellet i bildet kunne ikke vært Bandåsen (hengt meg opp i det, da fjellet ser temmelig høyt ut..) Redigert 28.August.2010 av Fantino (see edit history) Link to post
Hallais Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 OK, her er svaret, Bildet tatt ca ved Kjerringa NØ for Judaberg, inn Gardsundfj., litt av Halsnøy, Fogn til høyre og Hjelmeland bak til høyre. Ombo til venstre. Jøsenfj. inn i bakgrunnen. (tror jeg vant ) Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Mix Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hm, den var vanskelig den der. Men Fogn ? Skal gå med på Halsnøy og Randøy i den retningen til høyre i bildet, men Fogn blir vel feil ? Link to post
Hallais Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ................, men Fogn blir vel feil ? Selvfølgelig. Skrev feil da jeg skulle forklare Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Fantino Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Kan vi få en lett en nå? Bilde av Hansenhjørnet eller noe slikt? Link to post
Frøken Fryd Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Hvor er dette? Link to post
Bonita I Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Glesvær BONITA I Link to post
Dreamer Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Et lignende bilde. Hvor er dette? Link to post
alfb Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Den var lett, du ligger å fyller diesel ;-) Link to post
Frøken Fryd Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Glesvær er rett, er Dreamer i Skudeneshavn? Og hvorfor gikk ikke han inn til Periferien? Link to post
alidal Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 er Dreamer i Skudeneshavn? Eller Kvitsøy? Link to post
Bergen Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 +1 til Skudeneshavn Link to post
Dreamer Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Den var lett, du ligger å fyller diesel ;-) Riktig. Det bunkres i Skudeneshavn. Frøken Fryd: Periferien?? Link to post
Hallais Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Kan vi få en lett en nå?..... He he Denne da? Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Fjordland Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Noen som ser kor eg e på vei? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn