Lars H. Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Hej ! ett stort takk til LarsH og 'Dummy-beskrivning' av IrfanView, nu lyckades til og med jag! Bare hyggelig! Hvor er dette Den tar jeg ikke, den "prikken" og fyret tror jeg er lenger syd enn jeg har vært. Men kommer like så godt med en ny gåte mens vi er innepå dette med merking, - hvor er dette? (slike skulle det vært fler av!) Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
GeirFrode Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Men kommer like så godt med en ny gåte mens vi er inne på dette med merking, - hvor er dette? (slike skulle det vært fler av!) Lars H. Helt enig!Så jeg ikke noen sånne på østsiden av Nord-koster i ferien da tro? Utenfor en badestrand der. Husker ikke hva stedet heter....... Link to post
Lars H. Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Helt enig! Så jeg ikke noen sånne på østsiden av Nord-koster i ferien da tro? Utenfor en badestrand der. Husker ikke hva stedet heter....... Mulig at slike finnes ved Koster, men dette er ikke fra noen badestrand og heller ikke ved Koster. Det er i innløpet til en havn. Men hvor? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Amorosa Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Hej ! ett stort takk til LarsH og 'Dummy-beskrivning' av IrfanView, nu lyckades til og med jag! Hvor er dette Brofjorden??? Link to post
Lars H. Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Brofjorden???Nix, bøyen er på babord side på vei inn mot en gjestehavn nær Lysekil der de har et nautisk forlag! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
PanPan Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 bøyen er på babord side på vei inn mot en gjestehavn nær Lysekil der de har et nautisk forlag!Fiskebäckskil. Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Hej ! ett stort takk til LarsH og 'Dummy-beskrivning' av IrfanView, nu lyckades til og med jag! Hvor er dette Brofjorden??? Hej Amorosa! Og takk för i somras! Nej det er ikke Brofjorden..................ikke langt fra der vi träffades! S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Fiskebäckskil.Og dommeren sier at svaret er rett! Sees vi i området Kommersøy til helgen? Været skal bli bra. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
PanPan Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Sees vi i området Kommersøy til helgen? Været skal bli bra....lå i Fantebukta sist lørdag til søndag. Aldeles nydelig! En del sol, godt vindle - 18 grader i vannet. Avtale er gjort om å gå ut fjorden, - en annen gang, Lars! Link to post
Amorosa Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Hej Amorosa! Og takk för i somras! Nej det er ikke Brofjorden..................ikke langt fra der vi träffades! HIRSTHOLM. Takk for sist og hyggelig kveld. Hils fruen. Link to post
Amorosa Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Nix, bøyen er på babord side på vei inn mot en gjestehavn nær Lysekil der de har et nautisk forlag! Lars H. :eek:Jeg svarte på Gunga Din sin, vanskelig å finne slike i Brofjorden Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 HIRSTHOLM. Takk for sist og hyggelig kveld. Hils fruen. Helt rett ! Hirsholm strax utanför Fredrikshavn! (skall jag gjöre!) S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 I den her havnen låg det bare två nordiske båter denne og Gunga Din Hvor er dette og vad heter hun? (två lette frågor! ) S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Christian Radich, selvfølgelig. Cuxhaven...? Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Christian Radich, selvfølgelig. Cuxhaven...? Negative Sir, på båda! S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Negative Sir, på båda! Jøss...og jeg som var helt sikker på Radich...!? Link to post
BEG Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Jøss...og jeg som var helt sikker på Radich...!? Jeg også. Da må det vel være søsterskipet Christine Redikk Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Mycket möjligt att det var Radich, men då hade hun lånat navnskilter av en annan båt nej Radich er det ikke S/Y Gunga Din Link to post
Baywatch Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Negative Sir, på båda! Siden dette er en fullrigger, må det være Sørlandet. Statsraad Lehmkuhl er jo en bark, og dessuten mye større. Men hvor det er, se det aner jeg ikke! Link to post
Slagskibet Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Det er sikkert den båten som leverte øl til Amorøsa det Gunga? Link to post
Suzuki Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Båten er Sørlandet, stedet er Helgoland. Sørlandet på vei til / fra Tall Ships Race ?? Suzuki No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 You got it Suzuki ! Visst er det Sörlandet og vi er på Helgoland !! bilden er tagen på kvällen den 2 Augusti ca kl 22 !!! vi var på veg bort för o sp kapten varför hun ikke tog ned flaggen ! men hun var akk på veg o legge loss för segling opp til Hirtshals ! og her ligger Gunga Din, ytterst i rad 1 o her ligger vi efter förhalning morgonen derpå som nummer 2 ! (Vi hade hört skrekkhistorier der man kan få ligga som nummer 20 utanpå andra båter!) S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Det er sikkert den båten som leverte øl til Amorøsa det Gunga? Nei nei, den var mye større :lol: Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Nei nei, den var mye større :lol: ja da mye mye större...........her er en bild..... S/Y Gunga Din Link to post
aqua Svart 1.September.2004 Link til dette innlegget Svart 1.September.2004 Og hvor er dette Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn