Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Det er nok ikke Borøya i Oslofjorden. Det er jeg ganske sikker på.

Det er en del skog ganske langt ned mot vannet. Det burde tilsi et sted fra Lyngør og sydover (lenger nord er det sjeldent med skog/trær såpass langt ned mot vannet).

Det kan se ut som om det er et lite oppdrettsanlegg e.l. i bakgrunnen. Forøvrig er det utlagt flere røde bøyer. Det diskvalifiserer de fleste uthavnene jeg kjenner nedover kysten.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Det er nok ikke Borøya i Oslofjorden. Det er jeg ganske sikker på.

Det er en del skog ganske langt ned mot vannet. Det burde tilsi et sted fra Lyngør og sydover (lenger nord er det sjeldent med skog/trær såpass langt ned mot vannet).

Det kan se ut som om det er et lite oppdrettsanlegg e.l. i bakgrunnen. Forøvrig er det utlagt flere røde bøyer. Det diskvalifiserer de fleste uthavnene jeg kjenner nedover kysten.

Dette kunne faktisk ha vært litt innover i Ryfylke på vegetasjon og topografi å dømme, men tviler likevel på at det er det.  Ryfylke er rett nok en god del sør om indre Oslofjord, men nord om Lyngør. Furuskogen vokser i fjæresteinene likevel, slik som den ellers gjør opp gjennom hele Vestlandskysten (innaskjærs).

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...