Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Må litt lenger sør, litt dårlig bilde. Står ca på øyas høyeste pkt litt over 80 moh.

Jeg synes jeg er nær nok, jeg :smiley: og siden jeg aldri har vært i området sjøl, klarer jeg ikke å komme nærmere uten å drive og gjette meg gjennom alle holmer og øyer.

Det er åpenbart at punktet er nærmere Dønnamannen enn de sju søstrene, for søstrene er nesten borte i disen. Men det er jo så himla mange småøyer og holmer der. Lykke til med gjenfinninga for andre!

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Gerhard og Nikita. Rett sted hvor de to snekkene ligger er Eiken på Horten indre havn. Helt fett begge to.

Til deg Nikita så var det fint at du kjente igjen din egen snekke. Hi hi.

Elwaroen på utsiden er min gamle Astor.

Bildet er tatt på Eiken som var første Hortentreffsted.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Den var enkel Bliss X.

Hva er dette? En båt.

Hvor er dette? På sjøen :tongue:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...