Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Dagens.....................Hvor  ???????       (förmodligen för enkel!

Det er i hvert fall Sör-Koster i bakgrunnen!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Dagens.....................Hvor  ???????       (förmodligen för enkel!)[/img]

Enkel? Har ligget bak mange moloer, men her kjenner jeg meg ikke igjen med en gang. Jo, foresten, er det ikke Ramsö da?

Men apropo moloer, hvor er Trudelutt fortøyd bak en molo med fyr på enden?

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Nei, det er selvfølgelig på Stora Kornö, tatt fra innsiden. Jeg lå der et par uker før deg, rett på utsiden av brygga.

Helt korrekt. Stille og rolig på bildet, men neste dag målte jeg 16m/s der vi lå! Holdt på å gå tom for mat, så vi hastet over fjorden til Bohus Malmön i en liten glippe mellom vindråsene.

Store Kornön er et idyllisk sted. Flere bilder, 21 stk. på min hjemmeside.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei igjen.

Da vil jeg gjerne legge ut et bilde jeg fikk på mail for et par minutter siden av en svenske vi har truffet flere år,

i år i Hunnebostrand, Ingemar Gustafsson fra Hisings Backa. Synes bildet er så flott! Hen hvor er det?

(fyreksperten Gunga Din får vel vente litt med svaret?)

Bilde

Lars H.

Jøss, ja. Har alltid seilt forbi her - er det fint på innsiden? Verdt en overnatting?

Tja.....ikke verldens koseligaste havn, men det finns en fin restaurang i Norra Hamnen

'Salt o Sill'  litt dyr men veldi fin mat !

Klädesholmen var vel det stelle som hade flest sillsalterier i hele Bohuslän i början

på 1900-talet idag er det vel bara några stycken kvar!

S/Y Gunga Din

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...