Havgap Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Ja, bildet er av lille Torungen: Fotografen har nok vært i båt og fotografert mot vest, men hva heter nærmeste øy innenfor og litt mot nord?? ...nå tror jeg det blir bingo her.. Link to post
Havgap Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Nei, ikke helt, men bare et par drøye steinkast mot øst/nordøst. .. er... ? Link to post
Tom Rør Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 (redigert) Mærdø Redigert 3.Januar.2013 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Compromise Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Hvor er dette? Bildet er tatt rett før solnedgang i midten av august. /per Link to post
Tom Rør Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Bingo!! Den satt langt inne. Fikk bra mye hjelp Link to post
Skhuds Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 #15398 Nordre innløp til Hamburgsund? Link to post
Compromise Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 #15398Nordre innløp til Hamburgsund? Nei, det er i Norge. /per Link to post
Framtia Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Ny-Hellesund? Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Jakob T Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Vestre innløp Ny Hellesund Link to post
Compromise Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Vestre innløp Ny Hellesund er riktig /per Link to post
egilwh Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Denne blir kanskje litt vanskelig, ikke så mange konturer å henge gjetningen på..... men noen her inne har vel en fordel fremfor andre :) -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
egilwh Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Det var da som f%#"%¤# hvor lett det var. Ja, det er innseilingen til Kreppa fra vest. -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
littmild Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Fader at jeg var for sent ute på den.. endelig en jeg kunne for en gangs skyld, det er sånt som skjer når man logger ut av båtplassen én time. - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
RSL Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Fader at jeg var for sent ute på den.. endelig en jeg kunne for en gangs skyld, det er sånt som skjer når man logger ut av båtplassen én time. Da tar du sikkert denne LittMild. Bildet er fra ikke så langt unna, fast stoppested nedover for vår del. Kaptein Larsen i fritt fall.... RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
littmild Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Nå har jeg sittet våken hele natten og klødd meg i huet, og bare kommet frem til 2 ting: 1. At jeg tydelig er for dårlig kjent i hjemlige trakter. Blir mest A til B kjøring, og da går vel hjernen litt på autopilot. og 2. Gamle kaptein Larsen er definitivt i langt bedre fysisk form enn meg. Begge deler er like flaut Fortsetter å klø meg i huet, men må gi meg når fingrene treffer cortex cerebri. - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
RSL Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Sanspollen? Nei... Når jeg skrev at det ikke er så langt unna, mente jeg til LittMild at det ikke er så langt unna det andre bildet som var fra innkjøringen til Kreppa. Dette bildet er tatt ikke så mange hundre meter derfra. Innseilingen ville faktisk vært med om bildet i #15405 hadde vært tatt med skikkelig vidvinkel. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Sitrin Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Langøykilen? Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
RSL Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Langøykilen? Korrekt. :-) Tatt nesten helt innerst i Langøykilen. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
littmild Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Var inne på den tanken, men er utrolig lite kjent der, tror jeg har vært der én eneste gang, ikke i egen båt, og litt på druen. Det er rart med det, bodde et år i Tønsberg, og utforsket store deler av skjærgården i løpet av en kort høst og en kort vår, mens her hjemme er det i mitt hode ikke like spennende fordi jeg har vokst opp her. Det skal gjøres noe med til sommeren(og den ser ut til å være rett rundt hjørnet, isfritt i bukta her hjemme nå), og da går turen innom Langøykilen. - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Arvid_A Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Denne blir vel i enkleste laget? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn