Hulda Svart 18.September.2004 Link til dette innlegget Svart 18.September.2004 Sandspollen i Indre Oslofjord? Gi deg nå, uthavn for dem som ligger på innsia av Dronningen. Med den farta jeg holder, ville det tatt meg flere timer å komme dit. Det er nok ikke alle forunt å komme ut i friskt havvann etter noen minutters gange. Hvis jeg blir pensjonist, skal også Hulda oppleve det, beklager, OT. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 18.September.2004 Link til dette innlegget Svart 18.September.2004 Det er jo så j...ig vær ute - så hva annet har vi å gjøre. Hvor er dette:Fjellbacka?????????? Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 18.September.2004 Link til dette innlegget Svart 18.September.2004 Fjellbacka?????????? Jada, verre var det ikke. Fin utsikt fra toppen av berget over "byen". Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 18.September.2004 Link til dette innlegget Svart 18.September.2004 Jada, verre var det ikke. Fin utsikt fra toppen av berget over "byen".Syntes det var noe kjent, ja. Har omtrent samme bilde selv. Fin tur, det å klatre opp igjennom Kungsklyften (eller hva den nå heter...) og opp på toppen for å nyte utsikten. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Fin tur, det å klatre opp igjennom Kungsklyften (eller hva den nå heter...) I Ronja Røverdatter filmen omtalt som ****gapet. Kjekt for barna.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Lyfter fram denne igen med en ..................Kjempeenkel Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Brum Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Jaa, du Gunga. Vi er kanskje ikke så langt unna Tønssberg Seilforening, men jeg er jo ikke i stand til å komme på navnet. Eller er jeg helt på bærtur? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Jaa, du Gunga. Vi er kanskje ikke så langt unna Tønssberg Seilforening, men jeg er jo ikke i stand til å komme på navnet. Eller er jeg helt på bærtur? Hej Brum ! Helt riktigt, veldi nära, men vad er navnet ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Brum Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Skjæret og båken klarer jeg ikke, men Fjærholmen er vel ikke langt unna.... Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Jeg vet ikke om jeg tør å nevne det mens Høybråten kan lese, men skjæret heter Tobakksrullen. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Jeg vet ikke om jeg tør å nevne det mens Høybråten kan lese, men skjæret heter Tobakksrullen. Helt riktigt, det er vad jag oxo hört att man kallar kumlet (Varden) ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Det er faktisk det korrekte navnet på den. Medlemsbladet til TS har også i alle år hatt navnet Tobakksrullen, men for å være politisk korrekte, heter den nå mer og mer Klubbavisen. Dennevar lett, min vugge sto noen 100-metre fra dette skjæret. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Fiskmåsen ni ser på bilden er samme mås som finns på bild 140 i foto-tävlingen därav navnet på bild 140 ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Setter en femmer på at mange av Baatplassens medlemmer har passert her. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Setter en femmer på at mange av Baatplassens medlemmer har passert her. var det her jeg var i helga. Holmen ved Oscarsborg som enda ikke er frigitt for båtfolket. Husker ikke navnet og kart ligger i båten. Og så er det vel Drøbak i bakgrunn. Var i Sætre fra fredag til søndag. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Setter en femmer på at mange av Baatplassens medlemmer har passert her. Drøbak i bakgrunnen? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Astor Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Drøbak i bakgrunnen? Den var rask, Amorosa og Walter! Hadde jeg visst at du var i Sætre Amorosa, så hadde du selvsagt fått besøk i båten. Ikke det beste været du hadde. Søndag var jo bra, men. Bildet er tatt ved odden inn mot havna på Sætre, med 5 knops skiltet, i ettermiddag. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Timeout Skjeberg Svart 22.September.2004 Link til dette innlegget Svart 22.September.2004 Her kommer nok en liten nøtt - dette er utsikten fra vårt lille "paradis" Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 23.September.2004 Link til dette innlegget Svart 23.September.2004 Her kommer nok en liten nøtt - dette er utsikten fra vårt lille "paradis" Hej Carmen ! Dette er veldi likt skjärgården i Dalsland, Tössebacks skjärgård eller på Värmlandssidan, Millesviks skjärgård ! men förmodligen så er vi ikke alls i 'Grodhavet' (= Vänern!) bare en vild chansning Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 23.September.2004 Link til dette innlegget Svart 23.September.2004 Hiver meg på med enda en upresis gjetting; det kan også ligne på Singlefjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 23.September.2004 Link til dette innlegget Svart 23.September.2004 Kanskje vi ikke er så langt fra Tordenskioldbukta? Sitér dette innlegget Link to post
Timeout Skjeberg Svart 23.September.2004 Link til dette innlegget Svart 23.September.2004 Lagt inn av: Fenix Hiver meg på med enda en upresis gjetting; det kan også ligne på Singlefjorden? Lagt inn av: Brum Kanskje vi ikke er så langt fra Tordenskioldbukta? Er ganske imponert over dere begge, Tordenskioldbukta ligger bare 5 nm borte, men denne plassen er ikke på langt nær så kjennt. Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 23.September.2004 Link til dette innlegget Svart 23.September.2004 Lagt inn av: Fenix Hiver meg på med enda en upresis gjetting; det kan også ligne på Singlefjorden? Lagt inn av: Brum Kanskje vi ikke er så langt fra Tordenskioldbukta? Er ganske imponert over dere begge, Tordenskioldbukta ligger bare 5 nm borte, men denne plassen er ikke på langt nær så kjennt. Har ikke kart, husker ikke hva det heter, men ligner på den bukta sør-øst på Singløy? Stian Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 24.September.2004 Link til dette innlegget Svart 24.September.2004 Lasse har du slut på Halfdan bilder....??? Det var längesen nu ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 24.September.2004 Link til dette innlegget Svart 24.September.2004 Med dette bilde vil jeg prøve å sette Baatplassens skarpe hjerner på prøve! Ledetrå 1: Nyttetrafikken passerer en kvartmil utenfor denne strandkanten. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.