Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Sandspollen i Indre Oslofjord?  :smiley:

Gi deg nå, uthavn for dem som ligger på innsia av Dronningen. Med den farta jeg holder, ville det tatt meg flere timer å komme dit. Det er nok ikke alle forunt å komme ut i friskt havvann etter noen minutters gange. Hvis jeg blir pensjonist, skal også Hulda oppleve det, beklager, OT.

Det er faktisk det korrekte navnet på den.

Medlemsbladet til TS har også i alle år hatt navnet Tobakksrullen, men for å være politisk korrekte, heter den nå mer og mer Klubbavisen.

Dennevar lett, min vugge sto noen 100-metre fra dette skjæret.

Store Norske Kullseilingskompani.

Setter en femmer på at mange av Baatplassens medlemmer har passert her.

Bilde

:smiley::lol: var det her jeg var i helga. Holmen ved Oscarsborg som enda ikke er frigitt for båtfolket. Husker ikke navnet og kart ligger i båten.

Og så er det vel Drøbak i bakgrunn. Var i Sætre fra fredag til søndag.

Drøbak i bakgrunnen?

Den var rask, Amorosa og Walter!  :smiley:

Hadde jeg visst at du var i Sætre Amorosa, så hadde du selvsagt fått besøk i båten. Ikke det beste været du hadde. Søndag var jo bra, men.

Bildet er tatt ved odden inn mot havna på Sætre, med 5 knops skiltet, i ettermiddag.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Her kommer nok en liten nøtt - dette er utsikten fra vårt lille "paradis" :smiley:

Hej Carmen !

Dette er veldi likt skjärgården i Dalsland, Tössebacks skjärgård eller på Värmlandssidan,

Millesviks skjärgård !

men förmodligen så er vi ikke alls i 'Grodhavet'  (= Vänern!)

bare en vild chansning        :eek:

S/Y Gunga Din

Lagt inn av: Fenix

Hiver meg på med enda en upresis gjetting; det kan også ligne på Singlefjorden?  

Lagt inn av: Brum

Kanskje vi ikke er så langt fra Tordenskioldbukta?  

:wink:

Er ganske imponert over dere begge, Tordenskioldbukta ligger bare 5 nm borte, men denne plassen er ikke på langt nær så kjennt.

Lagt inn av: Fenix

Hiver meg på med enda en upresis gjetting; det kan også ligne på Singlefjorden?  

Lagt inn av: Brum

Kanskje vi ikke er så langt fra Tordenskioldbukta?  

:confused:

Er ganske imponert over dere begge, Tordenskioldbukta ligger bare 5 nm borte, men denne plassen er ikke på langt nær så kjennt.

Har ikke kart, husker ikke hva det heter, men ligner på den bukta sør-øst på Singløy?

Stian

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...