Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Fører denne over til: Hvor er dette V:

Ledetråd 1: Nyttetrafikken passerer en kvartmil utenfor denne strandkanten.  

Ledetråd 2: Med snekkefart vil det ta deg ca. 3 timer fra Håøya til dette vakre stedet.

Ledetråd 3: Seiler man mot stedet finnes det kun en vei ut, samme vei som du kom inn.

Er det Svelvikstrømmen vi ser i bakgrunnen, sett fra innersiden?

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Fører denne over til: Hvor er dette V:

Ledetråd 1: Nyttetrafikken passerer en kvartmil utenfor denne strandkanten.  

Ledetråd 2: Med snekkefart vil det ta deg ca. 3 timer fra Håøya til dette vakre stedet.

Ledetråd 3: Seiler man mot stedet finnes det kun en vei ut, samme vei som du kom inn.

sitter o leter på ett sjökart, og eftersom jag ikke varit der, så kansje jag gör bort meg rejält,

det kansje ser helt olikt ut men jag skulle gissa på

Årefjorden !

S/Y Gunga Din

Ekspertisen er MEGET stor på Baatplassen.no.  Kjennskap til norskekysten og hvor de forskjellige bildene er tatt ligger på et MEGET høyt nivå.

Følger opp med et utsnitt, fra et sted hvor mange ferdes i løpetr av en båtsesong.

Bilde

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Ekspertisen er MEGET stor på Baatplassen.no.  Kjennskap til norskekysten og hvor de forskjellige bildene er tatt ligger på et MEGET høyt nivå.

Følger opp med et utsnitt, fra et sted hvor mange ferdes i løpetr av en båtsesong.

Bilde

Utsiden av Jeløya, Rambergnebbet.

Stian

Hei!

Fikk lyst til å legge inne et bilde fra litt utenfor "allfarveg". Dette er ikke noe sted hvor de av oss som rager høyest eller stikker dypest ferdes, men jeg vet at noen av dere har vært i området.

Hej Arvid !

det påminner mig mycket om  Dalslandskanal, från Västra Silen ner mot Gustavsfors !

S/Y Gunga Din

13 minutter blank. Bra Gunga!  :nonod:

Under min snekke-period blev det en del kanaler!

Det er otroligt fint opp der, rena vildmarken!  Det er synd att man ikke kan få ordnat finansieringen av Otteid-prosjektet,

vilket skulle kunna binde ihop Dalslandskanal med Haldenvassdraget!

S/Y Gunga Din

först var jag inne på vest-indien   :smiley:  bilden er litt otydlig, men så fann jag en hög gangbru

mitt inne i havnen, o då var Stavern den enda havnen jag kom o tenke på !

Har du inga mer 'Halfdan-bilder' på lager, desse er kul!

Jo da. Masse Halfdan bilder på lager, men den Halfdan boka med flest bilder ligger i båten. skal se om jeg finner noen lekre saker i den andre Halfdan boka som er fra 1945.  :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...