Elise Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 Elise, dette er vel fredagshølet hvaler(vesterøy)? :) Det stemmer bra, litt uvant vinkel.. Link to post
Roger jo Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 sist jeg passerte, stod fyren kvar der på stranden Ja på STRIB ODDE, men er det sap_2000 sitt fyr? Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sap_2000 Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 (redigert) Det stemmer selvfølgelig :-) Tok ikke den med "mitt fyr" dog... Sydlige Jylland og Fyn vil jeg gjerne tilbake til med litt bedre tid :-) Redigert 26.Januar.2014 av sap_2000 (see edit history) Mvh. SAP Link to post
Regina III Svart 26.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2014 Og her ligger vi i ...? Link to post
Astor Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 (redigert) Vi har funnet oss en lun havn. Hvor? Redigert 27.Januar.2014 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bergen Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 #16639 Nesvåg? Link to post
Regina III Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Stemmer det, Bergen. Og med flott båtmotormuseeum i naustet og trivelig bestyrerfamilie ble det et minneverdig besøk. Link to post
Svensk Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Vi har funnet oss en lun havn. Hvor? Här måste Astor regel gälla???!!! Link to post
Astor Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Du har rett, Svensk. Her må den gjelde. :) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MajorAndy Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Vildt gæt, Astor: Hamburgsund? I øvrigt må jeg siger at dette er en af mine yndlingstråde her på BP. Den udfordrer hukommelsen og kombinationssansen og den er et godt mimreobjekt her om vinteren. Og så er det imponerende med den kollektive viden, der eksisterer herinde. Jeg forestiller mig at politiet en dag finder et kamera på et mordsted med en række billeder, der ikke kan identificeres. Hvorefter vi herinde i fællesskab kortlægger stederne og medvirker til at løse gåden. Nå, det var bare min fantasi. Det bliver godt med vår. Var i Oslo i dag, og hverken i Norge eller Danmark er det særligt forårsagtigt endnu... Link to post
Astor Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 (redigert) Mye i det du skriver, Andy. Men det er ikke i idylliske Hamburgsund. Jeg trodde dette var et lett objekt. Snart kommer gribbene... Redigert 27.Januar.2014 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Arvid_A Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Kan det være Resö, Astor? Link to post
Regina III Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 De typisk norske jernsøylene kan være gode å ha! Hvor er vi her? Link to post
Astor Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Nei, det er ikke vakre Resø, selv om det er en av våre favoritter. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
-morten- Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 #16648 Er vel ikke så langt unna meg Stopleleden. Man må ha tunga rett i munnen, men det er veldig bra merking. Jeg har gått indre Hustadvika med MTB Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Langs land Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 #16640, Ekenes på Koster? Link to post
Regina III Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Stemmer, #16648 er fra Stopla, artig led! Link to post
Svensk Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Vildt gæt, Astor: Hamburgsund? I øvrigt må jeg siger at dette er en af mine yndlingstråde her på BP. Den udfordrer hukommelsen og kombinationssansen og den er et godt mimreobjekt her om vinteren. Og så er det imponerende med den kollektive viden, der eksisterer herinde. Jeg forestiller mig at politiet en dag finder et kamera på et mordsted med en række billeder, der ikke kan identificeres. Hvorefter vi herinde i fællesskab kortlægger stederne og medvirker til at løse gåden. Nå, det var bare min fantasi. Det bliver godt med vår. Var i Oslo i dag, og hverken i Norge eller Danmark er det særligt forårsagtigt endnu... Helt enig. När jag ligger här på sjukhuset är detta en av få glädjeämnen man har. Link to post
-morten- Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Stemmer, #16648 er fra Stopla, artig led! Veldig fint! artig å se at det ikke er bare steder ved sørlandet og Sverige også!! Det finnes tross alt mange vakkre steder her i vårt land også! Og her oppe i midten av Norge og nordover slipper man å seile i kø og at det er overfylt i havnene! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Svensk Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Vi har funnet oss en lun havn. Hvor? Lars H denna tar du!! Link to post
Regina III Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Denne er nok litt vanskeligere.... Hvor er det vi har lagt oss til her? Link to post
leopard Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Vi har funnet oss en lun havn. Hvor? har bomma noen ganger nå men prøver igjen er det Skærhamn. Link to post
Lars H. Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 (redigert) Sjøhusene, og spesielt det som det står "Anton" på, får meg til å tenke på både Käringön og ennå mer på Fjälbacka, men jeg får det likevel ikke helt til å stemme. Men så husket jeg hvor sjøhuset med navnet "Anton" på er, Hunnebostrand! Jeg ble nok lurt litt pga. objektivvalget til Astor, det så jo ut til at båten lå nærmere sjøhusene enn jeg oppfattet det. Her ligger vi med Trudelutt ved bryggen litt lenger unna. Redigert 28.Januar.2014 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
frank_berger Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Bildet er tatt med mobil mot sola.men hvor er vi? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Regina III Svart 28.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2014 Denne er nok litt vanskeligere.... Hvor er det vi har lagt oss til her? Huff, stedet har plutselig blitt tragisk aktuelt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn