Gunga Din Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 Hvor er dette ? S/Y Gunga Din Link to post
Regina III Svart 7.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2014 Hva er dette? Jo, ei sjøbu. Hvor er dette ? Jeg er helt sikker på at dette er kjente trakter, så den burde være enkel å ta? Link to post
Mulligan Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Lurer på om det kan være Ljungskile. Der hvor E6 ligger lavere enn havoverflaten. Link to post
bliss X Svart 8.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Men er det bro i Ljungskile? Jeg så på kart/flyfoto men det så ikke ut til å være noen bro der Link to post
Gunga Din Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Svensk har rett ! jeg ligger på festningsholmen, og tar en bilde over byen Bohus på andre siden elven, Svenskesiden, som di eldre sier ! Norskesiden er vest om Gøta Elv :-) S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 (redigert) Jepp, norskesiden. Jeg har aldri godkjent freden i Roskilde av 1658 :-) Ble litt OT, måtte bare dra opp dette kartet for de uinvidde. Redigert 8.Februar.2014 av Hulda (see edit history) Link to post
MajorAndy Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Du mener danskesiden...? Link to post
Regina III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Hva er dette? Jo, ei sjøbu. Hvor er dette ? Jeg er helt sikker på at dette er kjente trakter, så den burde være enkel å ta? Var bildet blitt borte, eller hadde jeg rett og slett glemt å legge det inn ?? Link to post
Svensk Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Var bildet blitt borte, eller hadde jeg rett og slett glemt å legge det inn ?? Tjärnö? Link to post
Regina III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Nei, Svensk, riktig land, men nærmere Norgesgrensen! Link to post
bert Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 I sundet mellom Syd Hellsø og Nordre Langøn ? Link to post
Regina III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Nei, ikke så nærme .... Link to post
leopard Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Er det rett før grebbestad st. Manholmen Link to post
Regina III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Nei, mye nærmere Norge! Link to post
Regina III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Jeg har forståelse for det ikke var så lett å ta, selv om dere har vært der mange ganger! Her ser dere sjøbua fra litt annen vinkel, og da blir det nok litt lettere å kjenne igjen hvor den er... Link to post
Astor Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Kostersundet? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Regina III Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 (redigert) Neei..., lenger vest. Må redigere denne, mens jeg skrev kom det korrekte svaret, Ekenes. Redigert 8.Februar.2014 av Regina III (see edit history) Link to post
bert Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 (redigert) Ser det nå viste jeg hadde sett den bua før. Må være Ekenes Redigert 8.Februar.2014 av bert (see edit history) Link to post
Langs land Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Aus der reihe, steder man har passert. Ikke akkurat en sjøbu, men nært sjøen. Været var ikke det beste ser man... Link to post
Inter 9000 Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Ulvøysund øst for Kr.Sand Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Langs land Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Helt riktig det. Ulvøysund 2 august 2009. Link to post
Inter 9000 Svart 8.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Flott perle dette. Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn